Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند "کویر و زندگی" اسامی برگزیدگان این دوره از جشنواره را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند «کویر و زندگی» از بهمن ماه 1399 کار خود را با رونمایی از پوستر جشنواره و انتشار فراخوان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر نبی زاده افزود: در این دوره از جشنواره یک هزار و 780 عکس از 246 عکاس و 57 فیلم مستند از 50 فیلم‌ساز دریافت شد.

وی ادامه داد: داوری بخش فیلم دومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند کویر و زندگی آقایان دکتر احمد اَلستی،مرتضی رزاق کریمی و مهرداد اسکویی و داوری بخش عکس آقایان علی قلمسیاه، مسعود زنده روح کرمانی و سعید محمودی ازناوه عهده دار بودند.

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی بیان داشت: اختتامیه جشنواره به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار و در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی tabasart.ir منتشر شد.

نبی زاده گفت: شاید زیباتر و شایسته تر بود که در این اختتامیه، می‌توانستیم کنار هم جمع شویم و قدردان زحمات هنرمندان عزیزمان باشیم؛ اما شرایط این بیماری و گسترش ویروس کرونا باعث شد که این افتخار از عزیزانمان در خراسان جنوبی و شهرستان طبس دور شود و نتوانیم مهمان‌نواز شما بزرگواران باشیم و مجبور باشیم به صورت مجازی مراسم اختتامیه را برگزار کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با رفع این بیماری و کنترل ویروس کرونا، بتوانیم سومین جشنواره فیلم مستند و عکس کویر و زندگی را سال آینده به صورت بین المللی و حضوری برگزار کنیم.

جشنواره بزرگ رسانه ای "همدان ما" برگزار می‌شودجشنواره سینمایی تلویزیون ادامه دارد/ پخشِ "نفوذی" و "بوی پیراهن یوسف"برگزاری چهارمین جشنواره فیلم ایران در توکیو

اسامی برگزیدگان دومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند «کویر و زندگی»به شرح ذیل است:

بخش فیلم مستند:

 بهترین فیلم 

از میان فیلم‌های: آدور، آسَک و تالاب کَجی، فیلم آدور ساخته محمدصادق اسماعیلی از کرمان عنوان بهترین فیلم را کسب کرد. (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 80 میلیون ریال )

 ‏بهترین کارگردانی 

از میان 5 فیلم: آدور، آسَک،تالاب کجی، سیدجواد و عاشقانه ای برای یک دوست، ضمن تقدیر از محمد رضا دهستانی برای فیلم سید جواد، مهدی زمانپور کیاسری، کارگردان فیلم آسَک از مازندران، به عنوان بهترین کارگردان معرفی شد.( لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه 70 میلیون ریال)

 بهترین تصویربرداری

از میان فیلم‌های: آدور، آسَک، ده سلم، کاکل و نازگل، ضمن تقدیر از احسان عمیدیان، تصویربردار فیلم ده سلم، هادی ثابت برای فیلم کاکل از خراسان جنوبی،عنوان بهترین تصویربرداری را از آن خود نمود. (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 60 میلیون ریال)

 بهترین طرح و پژوهش

از میان فیلم‌های تالاب کَجی، ده سَلم و سیدجواد، محمد عبداللهی، نویسنده و پژوهشگر فیلم تالاب کَجی، از استان خراسان جنوبی عنوان بهترین طرح و پژوهش را کسب کرد. (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 50 میلیون ریال)

  بخش عکس
 مقام اول: هادی دهقان پور از استان خراسان رضوی ( لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 40 میلیون ریال)  

مقام دوم: امیر سوکی از تهران ( لوح تقدیر و مبلغ 30  میلیون ریال)  

مقام سوم: امین رحمانی از استان قزوین ( لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال )  

شایسته تقدیر: همچنین هیات محترم داوران از میان 50 اثر نهایی جشنواره ، 3 اثر را بدون رتبه بندی به شرح ذیل شایسته تقدیر دانست: ابراهیم علی پور از استان کردستان (لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال)، مریم رضایی از استان فارس (لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال)، امیرحسین کمالی از استان اصفهان (لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال)    

گفتنی است: دومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند «کویر و زندگی» با مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و با میزبانی اداره ارشاد شهرستان طبس برگزار ‌شد.

انتهای پیام/250/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تندیس جشنواره و مبلغ لوح تقدیر و مبلغ عنوان بهترین خراسان جنوبی کویر و زندگی میلیون ریال تالاب ک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت

برگزیدگان بخش‌های کاریکاتور، شعر طنز، داستان کوتاه طنز، نثر طنز و طنز چندرسانه‌ای هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنزپهلو» معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفرات اول تا سوم برگزیدگان پنج بخش اصلی جشنواره «طنزپهلو» اعلام و تقدیر شدند.

اسامی برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره «طنزپهلو» به شرح زیر است:

در بخش داستان طنز: 

ایمان ابیلی جایزه نفر چهارم، تقدیرنامه و جایزه دو میلیون تومانی را به خود اختصاص داد.

جایزه نفر سوم این بخش که تقدیرنامه،تندیس جشنواره و ۵ میلیون تومان بود به وحید حاج سعیدی از استان گلستان رسید.

نفر دوم مریم ابراهیمی از قم بود که جایزه ۷ میلیون تومانی این بخش را دریافت کرد و جایزه اصلی این بخش که تقدیرنامه، تندیس و جایزه ۱۰ میلیون تومانی بود به سعید قلی‌زاده از آذربایجان شرقی رسید. 

در بخش شعر طنز: 

علی سلیمیان از اصفهان در رتبه چهارم قرار گرفت. علی‌اکبر مدرس‌زاده از استان البرز در رتبه سوم، سعید زینلی‌زاده از کرمان در رتبه دوم و محمدحسن صادقی از تهران در رتبه اول قرار گرفت.

در بخش نثر طنز: 

افشین محمدی از کرمانشاه در رتبه چهارم، محمد زندی از تهران در رتبه سوم، محمدرضا زروندی از قم در رتبه دوم، عباس احمدی از قم در رتبه نخست قرار گرفتند.

در بخش کاریکاتور و کارتون: 

محمدعلی رجبی از اصفهان در رتبه چهارم، سالار عشرت‌خواه از آذربایجان شرقی در رتبه سوم، حسن امیدی از تهران در رتبه دوم، هیبت احمدی در رتبه اول قرار گرفتند.

در بخش طنز چندرسانه‌ای: 

سیدمحمد جواد کیش‌بافان از خراسان رضوی در رتبه چهارم، محمدمهدی رضایی از خراسان رضوی در رتبه سوم، مصطفی صاحبی از تهران در رتبه دوم و سیدحمید علیزاده از خراسان رضوی در رتبه قرار گرفتند.

در پایان مراسم رسول نجفیان و ناصر وحدتی (خواننده محلی) چند قطعه موسیقی اجرا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی