Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت پالایش نفت لاوان از اجرای برنامه تبدیل وضعیت بیش از ۵۴۰ نفر از کارکنان قرارداد مدت موقت به مدت معین در راستای بهبود معیشت، افزایش رضایت و امنیت شغلی و بهبود بهره وری سرمایه های انسانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت لاوان، «محمدعلی اخباری» با اشاره به برنامه های متعدد و متنوع این شرکت پالایشی با هدف بهبود وضعیت کاری، معیشتی و افزایش رضایت شغلی کارکنان پالایشگاه نفت لاوان به عنوان مدافعان تولید فرآورده های نفتی کشور در شرایط تحریم های ظالمانه و غیرمنصفانه، گفت: بر این اساس، اجرای برنامه تبدیل وضعیت حدود ۵۴۰ نفر از کارکنان قرارداد مدت موقت پالایشگاه به مدت معین کلید خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان با بیان اینکه مهمترین دلیل اجرای این برنامه بهبود معیشت، افزایش رضایت و امنیت شغلی کارکنان قرارداد مدت موقت پالایشگاه است، بیان کرد: با اجرای این برنامه برای بیش از ۵۰۰ نفر از همکاران قرارداد مدت موقت سمت سازمانی تعیین می شود که تعیین سمت سازمانی منجر به بهبود وضعیت حقوق، معیشت و امنیت شغلی این دسته از همکاران خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تبدیل وضعیت علاوه بر رضایت، زمینه‌ساز افزایش بهره وری و راندمان در فرآیندهای مختلف تولیدی و عملیاتی پالایشگاه نفت لاوان خواهد شد، وی تاکید کرد: بدون اغراق حتی در شرایط غیر تحریمی، کارکنان متخصص و شاداب نقشی غیرقابل انکار در بهبود شرایط در واحدهای عملیاتی از جمله پالایشگاه های نفت دارند.  

اخباری همچنین از اجرای بند (د) تبصرۀ (۲۰) قانون بودجۀ سال ۱۴۰۰ کل کشور و بخشنامۀ مشترک روسای سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجۀ کشور به کلیۀ دستگاه‌های اجرایی مشمول مادۀ (۲) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، مشمولان مادۀ (۲۱) در شرکت پالایش نفت لاوان خبر داد و افزود: در راستای اجرای این قانون، بیش از ۱۳۰ نفر از کارکنان پالایشگاه که مشمول این قانون بوده را به زودی تبدیل وضعیت می نماید.

به گفته وی، شرکت پالایش نفت لاوان مفتخر است به عنوان اولین شرکت پالایشی کشور اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران از موقت و معین به دائم را در راستای تکریم مقام والای ایثارگرن، بهبود معیشت و افزایش رضایت مندی این دسته از کارکنان را عملیاتی و اجرایی کند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت پالایش نفت لاوان قرارداد مدت موقت افزایش رضایت تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه برنامه‌های هفته سلامت با مشارکت مردم در حال اجراست، گفت: تقویت خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در حاشیه شهر‌ها، اجرابی برنامه سلامت با رویکرد کارآفرینی، خود مراقبتی با محوریت ارتقای سطح زندگی سالم در جامعه، ارتقای نظام مدیریت بیماری بویژه کنترل بیماری‌ها نوپدید و بازپدید، و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بهداشتی در ارائه خدمات بهداشتی از جمله راهبرد‌های برنامه‌های هفته سلامت است.
دکتر واعِظ افزود: ارتقای سلامت و حوزه بهداشتی در سطح منطقه بویژه در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و توسعه سلامت در خانواده از دیگر راهبرد‌ها و برنامه‌های هفته سلامت است که با مشارکت مردم انجام می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت بعنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد