Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-30@22:05:32 GMT

برنامه‌های اوجی در حوزه منابع انسانی نفت راهگشاست

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۴۴۴۲

برنامه‌های اوجی در حوزه منابع انسانی نفت راهگشاست

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های آقای اوجی در حوزه منابع انسانی صنعت نفت راهگشاست.

بهزاد رحیمی دباره گزینه پیشنهادی وزارت نفت در کابینه سیزدهم به خبرنگار شانا گفت: آقای اوجی برنامه‌های کوتاه مدتی را در حوزه منابع انسانی صنعت نفت تدوین و ارائه کرده‌اند که به‌نظر می‌رسد این برنامه می‌تواند در زمینه حل چالش‌های منابع انسانی صنغت نفت پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین انتخاب اوجی به‌عنوان وزیر پیشنهادی نفت از سوی رئیس جمهوری را انتخابی هوشمندانه دانست و افزود: امیدواریم با توجه به اینکه ایشان از بدنه صنعت نفت انتخاب شده و در  این صنعت کار کرده‌اند، شاهد اتفاق‌های مثبتی در صنعت نفت کشور باشیم.

منبع: شانا

کلیدواژه: جواد اوجی منابع انسانی رای اعتماد منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) صحن مجلس با جدول شماره ۲۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «منابع و مصارف حوزه انرژی» موافقت کردند.

«حمیدرضا حاجی بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ درباره این جدول، توضیح داد: در این جدول فعل و انفعالاتی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: در واقع این جدول، جدول شفافیت است، البته منظورمان این نیست که خلافی صورت می‌گیرد اما تمام اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

کد خبر 6092911 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • جهش تولید نفت ایران در سال جاری
  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود