Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@16:06:19 GMT

زمان قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال بانوان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۴۸۰۲

فدراسیون بسکتبال زمان قرعه‌کشی لیگ بانوان را اعلام کرد

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون بسکتبال ایران، جلسه هماهنگی لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور صبح روز گذشته شنبه ۲۳ مرداد ماه در سالن اجتماعات فدراسیون بسکتبال با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فریده شجاعی نایب رئیس بانوان، محمدرضا صالحیان سرپرست دبیری، فرهاد زحتمکش مسئول کمیته مسابقات و تالین طهماسیان مسئول دپارتمان مسابقات بانوان برگزار شد، موارد زیر مورد بررسی قرار گرفت:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرم قراردادهای بازیکنان
۲.زمان دریافت فیش بانکی ورودیه مسابقات سال ۱۴۰۰
۳.زمان و نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان سال ۱۴۰۰
۴.تعیین نفرات و همراهان تیم
۵.زمان ارائه مدارک و ثبت از طریق سامانه ملی فدراسیون بسکتبال
۶.زمان جلسه قرعه‌کشی مسابقات
۷.پروتکل لباس تیم‌ها (فضای تبلیغاتی جدید روی پیراهن بازیکنان)

براین اساس، تیم‌ها باید تا روز اول شهریور ماه ۱۴۰۰ جهت حضور در مراسم قرعه‌کشی که روز ۶ شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، نسبت به پرداخت ورودیه مسابقات اقدام کنند. همچنین نمایندگان باشگاه‌ها باید نمونه لباس تیم خود را که طبق دستورالعمل‌های فدراسیون طراحی شده است، در مراسم قرعه‌کشی همراه داشته باشند. لیگ برتر بانوان از روز ۳۱ شهریور ماه رسما آغاز خواهد شد، تیم‌ها باید تا روز ۲۰ شهریور مدارک خود را در سامانه ملی فدراسیون بسکتبال ثبت کنند.

باشگاه‌ها می‌توانند ۱۵ بازیکن ایرانی تا قبل از دور برگشت و ۲ بازیکن خارجی تا پیش از آغاز مرحله پلی‌آف به فدراسیون معرفی کنند. تیم‌ها در صورت نداشتن بازیکن خارجی می توانند ۱۷ بازیکن ایرانی خود را تا پیش از دور برگشت معرفی کنند.

همچنین تیم‌ها باید لیست اولیه خود را که شامل ۱۰ بازیکن و دو عضو کادر فنی (سرمربی و مربی) می‌شود، تا تاریخ ۲۰ شهریور ماه به فدراسیون بسکتبال ارائه دهند.

باتوجه به اعلام فیبا آسیا مبنی بر اینکه توپ رسمی مسابقات تا سال 2023 مولتن BG5000 6 است، فصل 1400-1401 لیگ برتر بانوان با این نوع توپ برگزار می‌شود.

طبق اعلام کمیته داوران و مسابقات تیم‌های نارسینا تهران، مولتی کافه مشهد و شورای شهر و شهرداری قزوین رسما از حضور در این دوره از مسابقات انصراف دادند.

دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و اکسون تهران که در فصل گذشته به ترتیب موفق به کسب عنوان‌های اول و دوم لیگ دسته یک بانوان شده بودند، به لیگ برتر صعود کردند و در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با مجید جلالی: قرمز و آبی را انگلیسی ها برای فوتبال ایران درست کردند! مانع احتمالی بر سر راه انتقال احمد نوراللهی به الاهلی واکنش های امیر عابدزاده مقابل آلکورکون / فیلم دلخوری لاپورتا از جوردی آلبا؛ کاپیتانی که حقوق خود را کاهش نداد! وقتی استعدادیاب نیوکاسل، زیدان را در حد سطح اول انگلیس ندانست/ داستان فراموش شده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بانوان شهریور ماه باشگاه ها قرعه کشی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر می‌روند.

رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره تمهیدات لازم برای حضور تماشاگران و ورود و خروج تیم‌ها به ورزشگاه وطنی به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: همه نیرو‌ها پای کار هستند تا ان‌شاءالله یک بازی بدون دردسری را برگزار کنیم. تمشاگران پرسپولیس هم در قسمت شمالی ورزشگاه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. همان ۱۰ درصد به تماشاگران مهمان اختصاص می‌یابد. پشت دروازه می‌نشینند. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد.  

درزی خلردی در مورد اینکه فصل گذشته نساجی در حالی میزبان پرسپولیس بود که خیلی بیشتر از ۱۰ درصد فضای ورزشگاه به تماشاگران مهمان اختصاص یافت و این بار جلوی هجوم بیش از حد مجاز تماشاگران پرسپولیس گرفته خواهد شد، عنوان کرد: تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفتیم ۶۰۰ عدد است که همان ۱۰ درصد می‌شود. احتمال اینکه این بار هم بیش از ۱۰ درصد تماشاگر پرسپولیس وارد ورزشگاه شوند وجود دارد ولی تلاش خواهیم کرد تا بیشتر ورزشگاه به تماشاگران نساجی میزبان تعلق پیدا کند. شاید تماشاگران پرسپولیس در میان تماشاگران نساجی وجود داشته باشند. تمهیدات بر این است که تماشاگران نساجی غالب باشند و لیدر‌ها هم با یکدیگر هماهنگ هستند. ان‌شاءالله مشکلی پیش نمی‌آید.

رئیس هیئت فوتبال مازندران در مورد حضور بانوان در ورزشگاه وطنی گفت: امکان حضور بانوان محترم در بازی‌هایی که نساجی میزبان پرسپولیس و استقلال است به دلیل حساسیت مسابقه وجود ندارد. طرفداران دو تیم تهرانی بیشتر از سایر تیم‌ها هستند و به همین خاطر بانوان حضور ندارند. در دیگر بازی‌های نساجی مشکلی نیست و می‌توانند حضور یابند. البته ظرفیت ورزشگاه کم است که نمی‌توانیم در بازی‌های نساجی با استقلال و پرسپولیس پذیرای بانوان محترم باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت