Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@04:31:52 GMT

توماس مولر: دو بار به ترک بایرن مونیخ فکر کردم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۴۸۱۰

هافبک مهاجم باوارایی ها گفته چند بار به ترک بایرن فکر کرده است

توماس مولر از بازیکنان بسیار محبوب بایرن مونیخ است که طی سال های بعد از یورو 2016، افت کیفیتی بی سابقه ای نشان داد، ولی با حضور هانسی فلیک در آلیانتس آره نا، احیا شد و خود را به عنوان آقای پاس گل بوندس لیگا، خود را دوباره اثبات کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اشپیگل، مولر در مورد اینکه آیا هیچ وقت به ترک بایرن فکر کرده یا نه، این طور پاسخ داده است:

دو بار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بار در 2019 بود. ثابت بازی نمی کردم و تیم بدون من موفق تر بود. لزوما هر تیمی برای بردن به توماس مولر نیاز ندارد.اگر چنین شود. اگر کار به آنجا برسد، به ترک تیم فکر می کنم. 

اولین بار هم در سال 2015 بود؛ آن موقع منچستریونایتد مرا می خواست. ممکن بود به آنجا بروم، ولی هنوز چند سالی از قراردادم باقی مانده بود و بایرن به طور واضح اعلام کرد حتی در ازای 120 میلیون یوروی ادعا شده، مرا نمی فروشد. درها بسته شده بود و از نظر من کاملا قابل درک بود. چه کسی دوست ندارد بشنود باشگاهش تمام و کمال روی او حساب باز کرده است؟

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با مجید جلالی: قرمز و آبی را انگلیسی ها برای فوتبال ایران درست کردند! مانع احتمالی بر سر راه انتقال احمد نوراللهی به الاهلی واکنش های امیر عابدزاده مقابل آلکورکون / فیلم دلخوری لاپورتا از جوردی آلبا؛ کاپیتانی که حقوق خود را کاهش نداد! وقتی استعدادیاب نیوکاسل، زیدان را در حد سطح اول انگلیس ندانست/ داستان فراموش شده

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)

هری کین گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر