Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، خواستار اعلام وضعیت فوق العاده و اضطراری در مازندران بخاطر شیوع بالای کرونا شد و گفت: تعداد بیماران بستری در استان مازندران به مرز ۴ هزار نفر رسیده است.

به گزارش ایلنا، علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگویی با اشاره به آمار صعودی مبتلایان به کرونا در استان مازندران و تلفات انسانی حیرت آور آن، عنوان کرد: افزایش بیماران کرونایی بستری درمراکز درمانی مازندران به مرز ۴هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این آمار بیانگر شرایط ویژه و خاص مازندران در پیک پنجم کرونا است، افزود: با توجه به خستگی مفرط کادر درمانی که طی یکسال و نیم اخیر شبانه روز پای کار بودند، تداوم کار آنان با سختی و نگرانی فزاینده همراه است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با انتقاد شدید از ضعف شدید اجرای پروتکل های بهداشتی در ‌مازندران، گفت: اجرای پروتکل‌‎های بهداشتی در مازندران نیازمند بازنگری و تقویت است.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب رشد ابتلا بیماران کرونایی در مازندران، گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا باید سریعا در مورد مازندران تصمیمات چاره ساز بگیرد.

کریمی فیروزجایی، کاهش سطح اجرای پروتکل های بهداشتی و هجوم مسافران غیر بومی به مازندران را دلیل افزایش تصاعدی مبتلایان کرونا در این استان دانست و افزود: تداوم وضعیت موجود و عدم نظارت قاطع بر چگونگی اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا قابل پذیرش نیست.

وی با تاکید بر مسئولیت مستقیم وزارت بهداشت، در مان و آموزش پزشکی در ارتباط با شرایط خاص کرونایی مازندران خواستار سفر فوری نمایندگان  تام الاختیاروزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا به این استان شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در صورت عدم اتخاذ تصمیمات چاره ساز در مورد کنترل بیماری کرونا در مازندران تبعات جبران ناپذیری را شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به تعطیلی سراسری ۵ روزه این هفته، در مورد سرازیر شدن مهمانان ناخوانده به مازندران و تشدید وضعیت موجود این استان هشدار داد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر