Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سید رسول حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در این شهرستان همچنان قرمز است اما در این شرایط وضعیت ما نسبت به چهار شهرستان دیگر بهتر است اظهار کرد: میانگین سنی جمعیت تویسرکان از دیگر شهرستان‌های استان بالاتر است، به همین دلیل میانگین تزریق واکسن در این شهرستان ۳۰ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمار مرگ‌ و میر ناشی از کرونا در شهرستان کمتر است هرچند مرگ یک نفر هم زیاد و رنج‌آور است گفت: دیروز شاهد مرگ پنج بیمار کرونایی در شهرستان بودیم، بنابراین هنوز زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا ضروری است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با تاکید بر عزم بسیج عمومی و تلاش جهادی برای کنترل و مهار کرونا افزود: تعطیلات ادارات در چند روز اخیر به معنای عدم ارائه خدمت به ویژه از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان نیست؛ پس این امر مورد نظر همه باشد.

وی با اشاره به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها، پاساژها، بازار و...، خواستار برپایی ایستگاه‌های سلامت شد و تاکید کرد: خوشبختانه ما در شهرستان مشکلی در زیرساخت‌های بهداشتی نداریم.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شاید در خصوص مرغ کمبودی باشد اما از لحاظ قیمت مرغ هیچ مشکلی نداریم، تامین مرغ منجمد و توزیع در بازار را از اداره صمت خواست و ادامه داد: بنده به شدت از اتحادیه نانوایی‌های شهرستان گله‌مند هستم، مشکلات در باره نحوه فعالیت نانوایی‌ها چون تاخیر در زمان پخت و ... بررسی و پیگیری شود.

وی در ادامه با تاکید بر اطلاع‌رسانی خودرویی وضعیت بحرانی کرونا به صورت مستمر با هدف ایجاد حساسیت و آگاهی بخشی به جامعه برای رعایت پروتکل‌ها گفت: دسته‌روی هیات‌های مذهبی ممنوع است، بنابراین مسوولان مربوطه با مداحان و مجموعه هیات‌های مذهبی با هدف توجیه آنها نشست داشته باشند.

فرماندار شهرستان تویسرکان با تاکید بر اینکه همه باید تابع برنامه‌های ستاد ملی کرونا در راستای حفظ و صیانت از سلامت جامعه باشیم از کنترل خودروها در ورودی و خروجی شهرستان خبر داد و گفت: از امروز مجوز تردد از فرمانداری صادر نخواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به آغاز طرح شهید سلیمانی مبنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با شیوع پیک پنجم کرونا گفت: تیم‌های بازرسی و نظارت در سطح شهرستان برای تاکید بر رعایت پروتکل‌ها فعال شود همچنین از برگزاری مراسم ترحیم هم باید جلوگیری کنیم چراکه کانون شیوع ویروس از تجمع شکل می‌گیرد.

کامران کریمی با تاکید اطلاع‌رسانی با بکارگیری فضای مجازی و اعلام حساسیت نسبت به سرعت شیوع کرونا در سطح شهرستان بیان کرد: باید از ورود مسافر به شهرستان جلوگیری شود.

امام جمعه شهرستان تویسرکان نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراخوانی ولایی خواند و تاکید کرد: همه اقشار جامعه در قالب بسیج به طور ویژه باید برای مقابله و مهار ویروس کرونا پای کار بیایند.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی رفتار و اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسوولان را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: مردم از مسوولان الگوبرداری می‌کنند بنابراین مسوولان در رفتار، منش و عملشان باید دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

وی صفوف توزیع مرغ را خلاف دستورالعمل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برابر کرونا خواند و بیان کرد:این صفوف مرغ یا باید تعطیل شود و یا مراکز توزیع افزایش یابد تا جلوی تجمع گرفته شود.

رئیس مرکز بهداشت و درمان تویسرکان هم از روند افزایشی خیلی شدید کرونا دراین شهرستان سخن گفت و افزود: آمار مبتلایان هشداردهنده است در تویسرکان بسیاری از روزها آمار مرگ و میر صفر بود اما روزهای اخیر دو تا سه نفر در روز بر اثر کرونا جان خود را از دست می‌هند متاسفانه روز گذشته شاهد مرگ پنج نفر در تویسرکان بر اثر کرونا بودیم

کریمی‌مشاور از فعالیت دو مرکز برای تزریق واکسیناسیون در این شهرستان خبر داد و با اشاره به اینکه میزان تحقق واکسیناسیون دز اول در سطح شهر بالای ۳۰ درصد و در روستاها بالای ۲۰ درصد انجام شده است گفت: هدف از واکسیناسیون برای حداقل رساندن عوارض کرونا است بنابراین زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و حضور نیافتن در تجمع ضرورت دارد.

دادستان شهرستان تویسرکان نیز با تاکید بر استقرار ایست و بازرسی در ورودی و خروجی‌ها شهرستان و افزود: از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان جلوگیری شود.

علی بهادری با تاکید بر اعمال جریمه متحلفان در رعایت نکردن پروتکل‌ها بیان کرد: مسوولان امر، هیات های مذهبی را توجیه کنند زیرا در صورت تخلف طبق قانون باید با افراد خاطی سلامت و بهداشت برخورد خواهد شد.

 انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار تویسرکان سید رسول حسینی کرونا در تویسرکان امام جمعه تویسرکان پروتکل های بهداشتی شهرستان تویسرکان رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟