Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر تاکید کرد که مسافران با حضور خود به انتقال سریع بیماری دامن می زنند.

سیدرحیم سیدپور با اشاره به اشغال همه تخت های تنها بیمارستان نوشهر با بیماران کرونایی و فوق اشباع شدن این بیمارستان اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان نوشهر بستری هستند که علاوه بر تخت ها ناچار به نصب برانکارد برای بستری بیماران کرونایی شدیم همچنین ۱۵۰ بیمار کرونایی بستری موقت داریم که روزانه دو تا سه ساعت برای دریافت سرم و داروی خود مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ابراز نگرانی از افزایش بی رویه مبتلایان بیماران کرونایی در نوشهر و کل کشور افزود: متاسفانه میزان ورودی بیماران در نوشهر نسبت به ترخیص آنها بیشتر بوده که بسیار خطرناک است واگر وضع به همین منوال ادامه یابد وضعین وانفسایی پیش خواهد آمد.
*افزایش مرگ و میر در صورت عدم همکاری مردم
وی با اشاره به اینکه حضور افزایش تعداد مبتلایان کادر درمان در نوشهر و کل کشور خسته کرده است، تصریح کرد: امروز مقابله با کرونا نیازمند کمک مردم است که پروتکل ها را رعایت کنند و کادر درمان را تنها نگذارند و اگر غیر از این باشد آمار مرگ و میر در آینده نه چندان دور چند برابر خواهد شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر با بیان اینکه تعداد پزشکان ، کادردرمان و امکانات پزشکی محدود است، گفت: در چند ماه گذشته میزان مصرف اکسیژن در ۲۴ ساعت ۲۰ کپسول  ۴۰ لیتری بود اما با شروع پیک فعلی و افزایش تعداد  بیماران،  میزان مصرف اکسیژن به ۲۵۰ کپسول به صورت روزانه رسیده است و به علت محدود بودن میزان تولید اکسیزن کارخانجات مازندران و افزایش مصرف آن در استان مجبوریم از سایر نقاط تامین کنیم.
سیدپور با اشاره به اینکه ویروس دلتا بیشتر جوانان را درگیر کرده است، افزود: اگر جوانان در دورهمی ها و کافه ها، پروتکل ها را رعایت نکنند در آینده نه چندان دور با مشکلات حادی مواجه خواهیم شد.

وی حضور مسافران را در استان و نوشهر بسیار فاجعه آمیز برشمرد و ادامه داد: مسافران با حضور خود به انتقال سریع بیماری دامن می زنند و بنابراین واحدهای پذیرایی و هم شهریان ما نباید سفره خود را برای مسافران پهن کنند زیرا بسیار خطرناک است.
دولتمردان بستن راه ها را جدی بگیرند
مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر با تاکید برای جدی گرفتن بستن راهها از سوی دولتمردان گفت: توقع مردم مازندران از مسئولان استانی و کشوری این است که نسبت به بستن راهها جدی باشند زیرا محدود کردن عبور و مرور و جریمه کردن جوابگو نیست و خطر جدی تر در کمین است.
سیدپور تاکید کرد: در حال حاضر با کمبود امکانات برای افراد بومی مواجه هستیم و اگر مسافر هم بیاید بسیار وحشتناک تر خواهد شد.
وی از مردم خواست نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتناب از دورهمی ها جدی تر باشند.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم

فیلمی قدیمی از مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس در فضای مجازی بازنشر شده است. پزشکیان در این مصاحبه گفت: «مجتهدین و بزرگان ما وقتی مریض می شوند سریع به اروپا می روند، چرا برای اقتصاد بیمار، صنعت، بانکداری و کشاورزی به سراغ اروپا نمی روید»/ viral vids

 

دیگر خبرها

  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم