Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@03:59:53 GMT

سخنگوی صنعت برق: در تعطیلات خبری از خاموشی نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۵۲۶۹

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اجرای تعطیلات ۶ روزه از فردا دوشنبه، روزهای پیش رو را بدون اعمال محدودیت توزیع انرژی و خاموشی پیش بینی کرد.

به گزارش ایسنا، مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گویی تلویزیونی ضمن اعلام این خبر از دستگاههای اجرایی، ادارات و بانکها خواست تا از خاموش بودن وسایل برقی، سرمایشی و غیرضروری در این چند روز تعطیل مطمئن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال از هموطنانی که در این ایام تعطیلات در منزل می مانند نیز درخواست کرد توصیه های مدیریت مصرف را جدی گرفته تا این ایام بدون محدودیت سپری شود.

سخنگوی صنعت برق اضافه کرد: روز گذشته مصرف برق حدود ۶۶ هزار  مگاوات بود که امروز ۱۰۰۰ مگاوات کاهش یافت و در عین حال حدود ۸۰۰ مگاوات از نیروگاههایی که خارج از مدار بودند خوشبختانه به سرعت تعمیر شده و در مدار تولید قرار گرفتند.

به گفته رجبی مشهدی، خوشبختانه امروز تعداد حوادث به میزان چشمگیری کاهش یافت و به تبع آن نیز اعمال محدودیتها به حداقل رسید، به طوری که اگر در جایی نیاز به اعمال محدودیت و یا خاموشی پراکنده وجود داشت، از طریق جداول خاموشیهای برنامه ریزی شده ای بود که پیش از این به اطلاع مردم رسید است.

وی در پایان با بیان این که برای هفته آینده هوای گرم و در نتیجه افزایش مصرف پیش بینی شده است، خاطرنشان ساخت: از هم اکنون تمهیدات لازم اندیشیده شده تا هفته آتی را نیز بدون مشکل سپری کنیم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز

سرهنگ حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرگزار ما، گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر مراسم پیاده‌روی خانوادگی در این کلانشهر محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف برگزاری این مراسم در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه اعمال خواهد شد.

او افزود: مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله حائری شیرازی از زیر پل کمربندی جوادیه به سمت میدان ارم تا تونل اول مسدود خواهد شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: بر این اساس، از ساعت ۲۴ امشب محدودیت‌های ترافیکی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند