Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست ظهر امروز ( یکشنبه ۲۴ مردادماه) کمیسیون کشاورزی، گفت: طی نشستی دو ساعته نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی  با حضور احمد وحیدی وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی پست وزارت کشور و برنامه‌های وی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی در نشست با وزیر پیشنهادی وزارت کشور مباحثی را در خصوص تعیین تکلیف دهیاران، نوع انتصابات، تعامل با مجلس، مسائل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و توجه به مطالبات نمایندگان مردم مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی وزارت کشور دولت سیزدهم به خوبی توضیحاتی را در خصوص تمامی مسائل و مباحث مطرح شده از سوی نمایندگان ارائه کرد، ادامه داد: نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از برنامه ارائه شده توسط آقای وحیدی برای تصدی وزارت کشور ابراز رضایت کردند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: احد آزادی خواه دولت سیزدهم رأی اعتماد کابینه رئیسی مجلس شورای اسلامی کمیسیون کشاورزی وزیر پیشنهادی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم