Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:20:28 GMT

گرد مولر افسانه‌ای درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۵۴۶۲

گرد مولر افسانه‌ای درگذشت

اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ دار فانی را وداع گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرد مولر اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ امروز (یکشنبه) در سن 75 سالگی درگذشت. بسیاری از کارشناسان فوتبال از این مهاجم آلمانی به عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ یاد کرده‌اند.

مولر که به او لقب «بمب‌افکن» داده بودند، بین سال‌های 1964 تا 1979 در عضویت باشگاه بایرن مونیخ بود و در 607 بازی رسمی برای سرخپوشان مونیخی موفق به ثمر رساندن 566 گل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در 62 بازی برای تیم ملی آلمان غربی موفق به ثمر رساندن 68 گل شد.

قرارداد گورتسکا با بایرن مونیخ تمدید می‌شود

اسطوره بایرنی‌ها تا همین فصل پیش رکورددار بیشترین گل‌زده در یک فصل از بوندس‌لیگا بود. مولر در فصل 72-1971 برای بایرن مونیخ 40 گل به ثمر رسانده بود و روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی باواریایی‌ها فصل گذشته با به ثمر رساندن 41 گل این رکورد را سرانجام شکست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است

رئیس باشگاه بایرن مونیخ از سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال اتریش که در آستانه قبول هدایت باواریایی‌ها است، تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ در آستانه نهایی کردن حضور رالف رانگنیگ روی نیمکت این تیم به عنوان جانشین توماس توخل در پایان فصل جاری است. طبق گزارش روزنامه آلمانی «بیلد»؛ این مربی آلمانی به مدیران باشگاه بایرن گفته است که حاضر است در تابستان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. هنوز جزئیاتی باقی مانده که طرفین باید در مورد آنها به توافق نهایی برسند.

هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» گفت: ما مذاکرات خوبی با رانگنیک داشته‌ایم اما باید چند روز دیگر منتظر بمانیم. او یک متخصص در صحنه فوتبال است و انتخاب بسیار خوبی است.

کریستوف فروند مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ هم پس از تساوی خانگی 2-2 شب گذشته (سه‌شنبه) این تیم مقابل رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مواجهه با این پرسش که «آیا سرمربی جدید ممکن است پیش از بازی برگشت با رئال معرفی شود؟»، خاطرنشان کرد: این را رد نمی‌کنم!

بایرن مونیخ و رانگنیک در آستانه توافق نهایی

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس آلمان» روز گذشته خبر داده بود؛ تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ از جمله اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه موافقت خود برای استخدام رانگنیگ را اعلام کرده‌اند. بایرنی‌های امیدوار هستند که این هفته با او قرارداد امضا کنند. بایرن می‌خواهد تا پایان ماه ژوئن 2027 سرمربی پیشین منچستریونایتد را روی نیمکت باواریایی‌ها داشته باشد و مشکلی در زمینه توافق با اتحادیه فوتبال اتریش هم ندارند.

رانگنیک  65 ساله که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد را در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش دارد؛ در حال حاضر تمرکز خود را روی تیم ملی فوتبال اتریش و مسابقات یورو 2024 گذاشته، جایی که در گروه D با تیم‌های لهستان، هلند و فرانسه همگروه هستند.

توماس توخل اخیراً با باشگاه بایرن مونیخ توافق کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها کنار برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است