Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، تصویر زیر مربوط به اعضای مسلح جنبش دانشجویان اسلامی طالبان هنگام آماده شدن برای حمله به مرکز ولایت وردک است که تاریخ آن به فوریه ۱۹۹۵ بر می گردد. آنها بر روی یک خودروی نظامی نشسته اند. این گروه بیشتر مناطق افغانستان را از ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ تحت کنترل داشتند. 

تصویر بعدی نیز مربوط به نظامیان طالبان قبل از حمله به پایتخت افغانستان در اکتبر 1995 است جایی که در خط مقدم جنوب کابل مشغول به تمرین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصویر نیز سربازان وفادار به برهان الدین ربانی را نشان می دهد که هنگام نزدیک شدن به غروب در قصر مخروب شده دارالامان در کابل برای حمله به گروه طالبان آماده می شوند. این تصویر مربوط به ژانویه 1996 است.

تصویر بعدی نیز به اکتبر سال 1996 بر میگردد جایی که طالبان در حال شلیک راکت از روی یک جیب به سمت روستایی در شمال کابل هستند.

تصویر زیر نماز خواندن گروه طالبان را  کنار سلاح های خود نشان می دهد. تصویر مربوط به اکتبر 1996 و حمله طالبان به شمال کابل است.

 یک جنگنده طالبان آر پی جی خود را در حین بازدید روزنامه نگاران خارجی از حومه قندهار به سمت آسمان نشانه  می گیرد. تصویر مربوط به 31 اکتبر 2001 است.

311311

کد خبر 1545455

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: افغانستان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی از انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی طی سال گذشته در استان خبرداد.

بهروز محبی در گفت و گو با ایسنا افزود: طی سال گذشته ۴۳۲۰ مورد به تپه‌ها و بافت‌های تاریخی استان سرکشی شده است. 

وی از تشکیل ۸۱ پرونده قضایی در استان طی این بازه زمانی خبر داد و گفت: در این راستا، ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم و ۷۶ نفر دستگیر شدند. 

محبی اظهار کرد: طی سال گذشته ۲۴۱ مورد اخطاریه موثر صادر و ۱۶ مورد فلزیاب در استان کشف شد. 

سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به تعامل با ۱۶۳ ارگان همیار تصریح کرد: ۳۳ انجمن میراث فرهنگی در استان طی سال گذشته راه اندازی شده است. 

وی با اشاره به آمار یگان حفاظت در سال جاری ادامه داد: طی سال جاری، ۷ مرد تجاوز به حریم، ۶ مورد مرمت غیر مجاز، یک مورد تخریب آثار تاریخی، ۵ مورد حفاری منطقه غیر ثبتی و ۲ مورد حفاری منطقه ثبتی در استان انجام شده است. 

محبی افزود: طی سال جاری ۷ پرونده تخلف تشکیل و ۱۵ اخطاریه مکتوب صادر شده است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان