Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@13:38:58 GMT

رایزنی محمود عباس با شاه اردن

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۵۹۸۴

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه وارد امان پایتخت اردن شد و مورد استقبال عبدالله دوم شاه اردن قرار گرفت. ناطقان: به نقل از رای الیوم، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه وارد امان پایتخت اردن شد و مورد استقبال عبدالله دوم شاه اردن قرار گرفت.

بر اساس این گزارش؛ عباس و شاه اردن در دیدار با یکدیگر روابط دوجانبه و موضوعات مورد اهتمام مشترک میان دو طرف و نیز آخرین تحولات سیاسی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس تشکیلات خودگردان بر هماهنگی برادرانه میان فلسطین و اردن تاکید کرد.

به دنبال آن ناهار کاری با حضور هیات دو طرف برگزار شد.

هیات اردنی در این دیدار را بشر الخصاونه نخست وزیر اردن، ایمن الصفدی وزیر خارجه و احمد حسنی رئیس اطلاعات اردن و نیز برخی مشاوران شاه اردن تشکیل می دادند.

در هیات تشکیلات خودگردان هم ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات و عضو کمیته مرکزی فتح، حسین الشیخ وزیر امور مدنی تشکیلات خودگردان فلسطین، ماجد فرج رئیس اطلاعات این تشکیلات و عطا الله خیری سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در اردن و مجدی الخالدی مشاور محمود عباس در امور دیپلماتیک حضور داشتند. منبع: مهر برچسب ها: رایزنی ، محمود عباس ، شاه اردن ، عبدالله دوم ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رایزنی محمود عباس شاه اردن عبدالله دوم ناطقان تشکیلات خودگردان فلسطین محمود عباس شاه اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که نمایندگان جنبش‌های فلسطینی فتح و حماس در پکن رایزنی کردند و بر تصمیم خود برای ادامه گفت وگو و تلاش برای وحدت نیروهای فلسطینی تاکید کردند.

وی دراین‌باره گفت: به دعوت چین، نمایندگان حماس و فتح اخیراً به پکن آمدند تا گفت‌وگوی عمیق و صریح داشته باشندو برای آشتی نیروهای فلسطین فلسطینی به گفتگوی عمیق و صریح تلاش ادامه دهند.

به گفته سخنگوی وزارت چین «دو طرف بر ادامه روند گفتگو و تلاش برای دستیابی به وحدت فلسطین در اسرع وقت توافق کردند.»

سخنگوی وزارت خارجه چین همچین گفت که دو طرف تمایل سیاسی خود را برای دستیابی به آشتی از طریق گفتگو ابراز کردند و هر دو طرف قدردانی عمیق خود را از حمایت چین از مردم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 6092968

دیگر خبرها

  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود