Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با هدایت‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای "مد ظله العالی" و حمایت و پشتیبانی دولت خدمتگزار و همه ارکان نظام اسلامی خواهیم توانست جایگاه صنعت دفاعی را در تمامی حوزه های علمی و فناورانه ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دفاع، وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت سیزدهم امروز با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تشریح برنامه های کلان و راهبردی وزارت دفاع به اولویت های وزارت دفاع در ۴ سال آینده پرداخت.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به سیاست های کلی ابلاغی نظام، در حوزه های خودکفایی، دفاعی، امنیتی، صنعتی، علوم و فناوری ها تصریح کرد:چرخش راهبردی و شکل‌گیری نظم نوین جهانی و منطقه‌ای و لزوم حفظ جایگاه قدرتمند نظام اسلامی و از طرفی تلاش گسترده نظام استکبار در محدود سازی و محصول سازی انقلاب اسلامی و تحمیل تحریم های ظالمانه ، به گونه ای رقم خورده است که امروز ماموریت های خطیر وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح و نقش آن در ارتقاء قدرت بازدارندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.

وزیر دفاع پیشنهادی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: با نگاهی گذرا به محیط دفاعی و امنیتی شاهد آن بوده ایم که در سال های اخیر همواره حجم گسترده ای  از تهدیدات سخت و نرم  علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران صورت گرفته است و دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران از هیچ گونه توطئه و فتنه‌ای فروگذار نکرده‌اندو در این راستا شاهدیم که ملت بزرگ ایران اسلامی توانستند با رویکرد مقاوت فعال تحریم ها را پشت سر گذارند.

امیر سرتیپ آشتیانی اظهار امیدواری کرد که با هدایت‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای "مد ظله العالی" و  حمایت  دولت خدمتگزار و همه ارکان نظام اسلامی، خواهیم توانست جایگاه صنعت دفاعی را در تمامی حوزه های علمی و فناورانه ارتقاء دهیم.

وزیر دفاع پیشنهادی دولت سیزدهم آمادگی و توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در جهت مقابله با هرگونه تهدیدی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی می‌دانند که فرزندان برومند شان در نیروهای مسلح با هوشیاری و آمادگی کامل تمامی تحرکات دشمن را به صورت شبانه روزی رصد و پایش می کنند.

در پایان نشست وزیر پیشنهادی دفاع دولت سیزدهم با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، امیر سرتیپ آشتیانی به  سوالات اعضای کمیسیون در حوزه های مختلف پاسخ داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر سرتیپ آشتیانی کابینه سیزدهم ملت بزرگ ایران نیروهای مسلح دولت سیزدهم وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام

همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیرو‌های مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرز‌های دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»