Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:28:56 GMT

«عبدالخاق منصوری»سرپرست شهرداری ایلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۶۵۲۵

«عبدالخاق منصوری»سرپرست شهرداری ایلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز یکشنبه اعضای شورای اسلامی شهر ایلام با حضور «ربیع الله جاسمی» معاون عمرانی فرمانداری ایلام تشکیل جلسه دادند و پس از قریب پنج ساعت بحث و تبادل نظر، با چهار رأی موافق «عبدالخاق منصوری» را به عنوان سرپرست شهرداری ایلام انتخاب شد.

شهردار سابق ایلام در این جلسه با تشریح شمه ای از عملکرد خود در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، اجتماعی، فضای سبز، زیباسازی و …، گفت: شهرداری ایلام را با انباشت ۲۳ میلیارد تومان بدهی جاری و ۲۳۳ میلیارد تومان بدهی حقوقی تحویل گرفتم که به غم حجم بالای اجرای پروژه‌های گوناگون در سنوات اخیر، نه تنها بر حجم بدهی‌های حقوقی افزوده نشده است، بلکه میزان بدهی‌های حقوقی به ۶۱ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالب صادقیان» با بیان اینکه در طول این مدت، بهره گیری از خرد جمعی، نظر و مشاوره اعضاء شورای اسلامی و نخبگان و متخصصین حوزه شهر و شهرداری؛، جزء وظایف و اولویت‌های اصلی ام بوده است، اظهار داشت: مطالبات مناطق حاشیه شهر ایلام بسیار زیاد است اما به خاطر برخی محدودیت‌های قانونی، امکان جلب رضایت کامل اهالی این مناطق امکان پذیر نبوده و باید موانع قانونی مرتفع شوند تا شهرداری بتواند خدمات ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه در طول این مدت، شهردار و مجموعه‌های مختلف شهرداری ایلام تمام تلاش خود را وقف ارائه خدمات متنوع در حوزه‌های مختلف کرده‌اند، افزود: در طول این مدت هر آنچه را که در توان داشته‌ایم، برای خدمت به شهر و شهروندان به کار بسته و از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌ایم.

شهردار ایلام با بیان اینکه در طول دوران ۴۸ ماهه خدمت در شهرداری و علیرغم حجم مشکلات مالی، حتی یک ماه پرداخت حقوق پرسنل شهرداری با تاخیر مواجه نشده است، تصریح کرد: در طول این مدت و در مسیر خدمت؛ کوچک‌ترین نگاه ایلی، قومی، قبیله‌ای، حزبی و جناحی نداشته‌ام و با نگاه عادلانه در خدمت شهر و شهروندان بوده‌ام.

کد خبر 5282074

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ایلام شورای شهر ایلام ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا مراسم عزاداری عکس استانها گرگان هیئت مذهبی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا رسانه هیئت طول این مدت شهرداری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات

مدیرکل امور زنان وخانواده شهرداری تهران از صادرات محصولات و دست‎آفریده‏‌های زنان توانمند شهر تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان وخانواده شهرداری با بیان اینکه اکنون وارد حوزه‌ای شده‌ایم که باید بتوانیم محصولات زنان سرپرست خانوار را با کیفیت ها و استانداردهای بین‌المللی صادر کنیم، اظهارکرد: امسال اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران درسالن شماره 10 ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی - ایران اکسپو 2024  شرکت کرد که با توجه به حضور نمایندگانی از بخش‌های دولتی و خصوصی کشور و همچنین بازدید نمایندگانی از یکصد کشور از نمایشگاه اکسپو، فرصت بسیار خوبی فراهم شد تا محصولات و دست‎آفریده‏‌های زنان شهر تهران به ویژه زنان سرپرست خانوار هم به نمایش و عرضه گذاشته شود.

وی با بیان اینکه اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران حدود سه سال است در حوزه ارتقا و توانمندسازی مشاغل خانگی طرح‌ها و دوره هایی هم اجرای کرده است خاطرنشان کرد: با توجه به دستاوردها و تولیدات بانوان کارآفرین و زنان سرپرست خانوار بر آن شدیم افراد تحت پوششی که در حوزه صنایع دستی و موادغذایی فعال هستند و  استانداردهای لازم از نظر کیفیت، بسته بندی، قیمت گذاری و در واقع امکان صادرات را دارند در این نمایشگاه محصولاتشان با کمک مشاور امور زنان و خانواده وزارت صمت به نمایش گذاشته شود.

تمام زیر ساخت‌های ویژه بانوان بهسازی می‌شود

دستیار ویژه شهردار تهران در امور زنان وخانواده همچنین تصریح کرد: در این نمایشگاه امکان شبکه سازی، تعامل و همکاری مهیاست و علاوه بر ارتباط با شرکت های داخلی، بازدید دیگر کشورها از توانمندی بانوان تحت پوشش نیز فراهم شده که در واقع امکان گسترش و صادرات محصولات آنها را فراهم خواهد ساخت.

وی با اشاره به تاثیر نمایشگاه ایران اکسپو2024 در راستای توسعه و توانمندسازی اقتصادی زنان کارآفرین و سرپرست خانوار ادامه داد: ارتباط با بخش‌های خصوصی و دولتی می تواند این امکان را برای اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران و بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار فراهم کند که از طریق شبکه سازی و تعامل بیشتر بتوانند به بخش‌ها و ظرفیت‌های مختلفی، چه در حوزه خصوصی و چه در حوزه دولتی و شبه دولتی، دست پیدا کنند و آن را به اشتراک بگذارند تا در نهایت در جهت توانمندسازی اقتصادی بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین شهر تهران گام‌های بهتری برداشته شود.

اردبیلی با اشاره به بخش صادرات دست آفریده های بانوان شهر تهران هم بیان کرد: برنامه سه سال اخیر شهرداری تهران در راستای توانمندسازی و ارتقای مشاغل خانگی بوده که ما را برآن داشت تا بتوانیم واردعرصه صادرات شویم و با ارتقای محصولات بانوان کارآفرین شهر تهران ، علاوه بر قابلیت رقابتی و رفع نگاه‎های خیریه‌ای، محصولاتشان را با کیفیت‌ها و استانداردهای بین المللی صادر کنیم. ازبکستان، امارات، کانادا، ساحل عاج و ترکیه از جمله کشورهایی هستند که برای صادرات محصولات بانوان - از موادغذایی تا صنایع دستی- تفاهم‌ و ارتباطاتی با آنها صورت گرفته است.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان