Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک دین پرست دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا از ابلاغیه جدید دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به استانداران سراسر کشور خبر داد و گفت: دستور فرمانده قرارگاه به همکاری صد درصدی و کامل ظرفیت های استانی با نیروی انتظامی در کنترل مسافرت ها و ترددهای بین استانی در شهرهای قرمز و نارنجی است.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با اشاره به ابلاغیه وزیر کشور به استانداران سراسر کشور در به کارگیری همه امکانات و ظرفیت های استانی در جهت تحقق بخشی به برنامه تعطیلی یک هفته ستاد ملی مدیریت کرونا، تصریح کرد: دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تاکید جدی بر ضرورت اجرای دقیق و همه جانبه مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری و جلوگیری از هر گونه تردد و مسافرت های بین استانی و شهری  با هدف مدیریت و مهار موج پنجم بیماری کرونا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاون وزیر کشور با اشاره به تاکیدات وزیر کشور نسبت به ضرورت فعال تر شدن کمیته اطلاع رسانی ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا در جهت حفظ امنیت روانی جامعه و جلوگیری از التهاب افکارعمومی در شرایط خطیر کنونی کشور؛ گفت: ایجاد همدلی و همگرایی و آگاهی بخشی در میان هموطنان عزیز کشورمان در روند مدیریت بیماری کرونا و اطلاع رسانی آن، ضرورتی جدی است و بایستی شوراهای اطلاع رسانی در همه استان ها نقشی فعال تر و مسئولانه تر در مدیریت اطلاع رسانی کنترل بیماری کرونا ایفا نمایند.
 
دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا همچنین از دستور وزیر کشور به استانداریهای سراسر کشور در پشتیبانی همه جانبه از نیروی انتظامی استان در موضوع منع تردد بین استانی در شهرهای دارای ممنوعیت قرمز و نارنجی با پلاک های غیر بومی خبر داد و گفت: از امروز روز یکشنبه صدور هر گونه مجوز تردد برای خودروهای شخصی (به استثنای مجوز درمان) ممنوع و همه مجوزهای صادر شده تا پایان محدودیت هم باطل می باشد.
 
همکاری بسیج با نیروی انتظامی و ادارات کل راه و شهرسازی استان با نیروی انتظامی برای کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها از دیگر محورهای مورد اشاره فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کروناست و در این خصوص نسبت به تداوم این همکاری تا پایان محدودیت های اعلام شده تاکید داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خیز پنجم کرونا همه باهم علیه کرونا ویروس کرونا قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا نیروی انتظامی بیماری کرونا اطلاع رسانی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان محب مهر پلمب نشده است

به گزارش جام جم آنلاین، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هرگونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود