Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی رصد سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه شهرستان فردیس، انبارهای بزرگ دپوی مواد شوینده و محصولات بهداشتی خارجی تاریخ گذشته کشف شد.

بنا بر این گزارش، ارزش کالاهای کشف شده حدود صد میلیارد ریال برآورد شده است که ضبط آن‌ها با هماهنگی مقام قضایی و همکاری پلیس آگاهی، اداره صمت، بازرسی اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس پلمپ و جهت سیر مراحل قضایی اقدامات لازم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که علاوه بر موارد مذکور مقادیری پوشاک و البسه ورزشی خارجی و همچنین میزان قابل توجهی قهوه باز بدون رعایت نکات بهداشتی به ارزش حدود بیست میلیارد ریال کشف شد.

27215

کد خبر 1545493

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود

مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاعات ۵ هزار و ۷۵۸ تاکسی فاقد بیمه شخص ثالت برای عدم استفاده از سهمیه سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است همین طور اطلاعات ۹ هزار و ۱۱۵ وانت بار که بیمه‌نامه آنها از سال ۱۳۹۷ منقضی و دیگر تمدید نشده برای اجرای ماده ۴۸ توسط ستاد سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است.

او افزود: این وسایل نقلیه در صورت تهیه بیمه‌نامه و مراجعه به پلیس ۱۰+ و ثبت اطلاعات بیمه‌نامه در سامانه‌های مربوطه مجددا امکان استفاده از سهمیه کارت سوخت خود را خواهند داشت.

گفتنی است، بر اساس ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری شخص ثالث، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مکلف است از صدور هرگونه کارت سوخت و تخصیص اولیه سهمیه یا ادامه آن برای وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه خودداری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟