Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:38:12 GMT

طرح ضربتی واکسیناسیون در گلستان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۷۱۵۷

طرح ضربتی واکسیناسیون در گلستان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در تعدادی از شهر و روستاهای گلستان اجرا می شود.

این طرح در آلوکلاته، امیرآباد، لمسک، جلین، سرخنکلاته، تقی آباد، قرق، کفشگیری، مرزنکلاته، نوده ملک، نودیجه، گلها، قلعه حسن اجرا شده و نیروهای بهداشت از ساعت هشت صبح تا پنج عصر در این مراکز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مراکز واکسیناسیون سالن ورزشی قابوس گرگان واقع در جرجان ۶، از ساعت هشت صبح تا ۱۲، سالن ورزشی خورشید واقع در خیابان امام رضا (ع) ۹۳ از هشت صبح تا ۱۳ و از ۱۴ تا ۱۸ عصر، سالن ورزشی گرزین واقع در خیابان شهید رجایی، گلشن ۱۹ از ساعت هشت صبح تا ۱۲ و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ فعال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این خصوص گفت: به طور میانگین روزانه بین ۱۴ تا ۱۷ هزار دوز واکسن کرونا در گلستان تزریق می‌شود.

عبدالرضا فاضل از سرعت گرفتن واکسیناسیون در گلستان خبرداد و افزود: تاکنون حدود ۳۵۳ هزار دوز واکسن کرونا در گلستان تزریق شده است.

وی از برگزاری مانور تزریق واکسن کرونا در استان خبر داد و گفت: فردا قرار است دو درصد جمعیت استان که حدود ۲۷ هزار می شوند را واکسینه کنیم.

کد خبر 5282118

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان واکسن کرونا عبدالرضا فاضل ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر مراسم عزاداری عکس استانها رسانه هیئت هیئت مذهبی گرگان واکسیناسیون هشت صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 

 بنا بر اعلام شورای نظارت و اریابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا(به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.  

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶  اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند