Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل بزرگی، یکشنبه در جلسه کمیته تخصصی و پیگیری ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان اقلید گفت: ۱۷ ماه از دوران کرونا می گذرد و با پشت سر گذاشتن چهار موج، هم اکنون در موج پنجم این همه گیری بسر می بریم‌ که یکی از مشکلات اساسی در کنترل این بیماری، عادی انگاری برخی از افراد و جدی نگرفتن رعایت موازین بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بزرگی ادامه‌ داد: همه اصناف، ادارات، بانک‌ها به جز مشاغل ضروری از  ۲۵ امرداد تا  ۳۰ امرداد تعطیل خواهند بود و همه مجوزهایی که تاکنون برای تردد صادر شده است، لغو می شود.
وی اطلاع رسانی در خصوص تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در این روزها را لازم برشمرد و بر اجرای آن توسط دستگاه ها و مردم تاکید کرد.
 فرماندار شهرستان اقلید از مردم و هیات های مذهبی درخواست کرد در ایام عزاداری ماه محرم پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت کنند.

بخشدار سده نیز در این جلسه گفت: تفرجگاه های تنگ براق، قدمگاه، چهل شهیدان دژکرد و گور بهرام آسپاس تا اطلاع ثانوی ثانوی تعطیل است و پذیرای مسافران و گردشگران نیست.
ابراهیم محمدی افزود: برگزاری مراسم های عزاداری محرم در این بخش در فضاهای باز از ساعت ۲۱ تا ۲۳ و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید نیز در این جلسه گفت: همه بخش های درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) تبدیل به بخش درمان کرونا شده است و همه تخت های آن به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.
مسعود جوکار با اشاره به کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی افزود: با کمک خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی فارس تعداد ۲۰ تخت تهیه شد و در اختیار بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) قرار گرفت.
وی با اشاره به ازدحام بیماران کرونایی در بیمارستان اصلی شهر اقلید افزود: برای کمک به پرسنل درمان اقلید از کادر درمانی شهرستان‌های آباده، خرم بید و بوانات کمک خواستیم که هم اکنون در حال خدمت رسانی هستند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان اقلید نیز در این مراسم گفت: ورود تمام  ماشین های با پلاک غیر بومی به شهرستان اقلید ممنوع است.
سرهنگ حقیقت پور از مسافران غیر بومی درخواست کرد در روزهای با اعمال محدودیت، برای  حفظ سلامتی خود و همشهریان به شهرستان اقلید سفر نکنند.
وی افزود: ممنوعیت تردد تا پایان جمعه(۵ شهریور ماه) ادامه خواهد داشت.
از ابتدای همه گیری کرونا تا امروز در شهرستان اقلید، تعداد ۵ هزار و ۵۱ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند که از این میان تعداد ۸۳ نفر فوت کردند.
شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا ماسک اقلید هیأت عزاداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا ماسک کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا ماسک اقلید هیأت عزاداری شهرستان اقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت