Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، گفت: تمرین تخصصی عملیاتی امداد و نجات کوهستان در شهرستان ملکشاهی با اعلام سناریو سقوط یک نفر از ارتفاعات صعب العبور در روستای میان تنگ به شعبه شهرستان ملکشاهی اعلام شد.

او ادامه داد: تیم‌های جستجو و نجات در کوهستان ، رئیس شعبه و پرسنل جمعیت شهرستان در محل حادثه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبری بیان کرد: نجاتگران هلال احمر با دسترسی به مصدوم و انجام اقدامات اولیه امدادی به جهت صعب العبور بودن منطقه اقدام به ایجاد کارگاه تیرول و حمل مصدوم به محل امن کردند.

او ادامه داد: نجاتگران هلال احمر پس از انتقال مصدوم به پایین کوه ، وی را به مرکز درمانی منتقل کردند.

علی اکبری اظهار کرد: هدف از برگزاری این تمرینات بررسی میزان آمادگی تیم‌های عمل کننده ، وضعیت تجهیزات و امکانات و روشن شدن نقاط قوت و ضعف شعب در مواجهه با حوادث و بحران‌ها می‌باشد.

او افزود: برابر برنامه ریزی به عمل آمده تا پایان سال ، تمرین‌های تخصصی در سه مدل محدود، عملکردی و تمام عیار در تمامی شعب جمعیت هلال احمر استان ایلام برگزار می‌شود.

این مانور با حضور ۱۵ نفر از نجاتگران، امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان ملکشاهی انجام گردید.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات امداد رسانی شهرستان ملکشاهی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان، ملکشاهی و آبدانان دچار آبگرفتگی شدند که ۱۲ تیم عملیاتی در قالب ۶۰ نجاتگر جهت امدادرسانی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون امدادرسانی به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده است.

محمدی مقدم عنوان کرد: همچنین ۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۳ تخته پتو، ۶۰ کیلو نایلون پوششی، ۲۵ تخته موکت و یک شعله والر در بین سیل زدگان توزیع شده است.

کد خبر 6095943

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل