Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  جروزالم پست امروز (یک‌شنبه) از وقوع یک آتش‌سوزی مهیب در «بیت مئیر» در قدس اشغالی خبر داد.

بنابر اعلام این نشریه صهیونیستی گروه‌های امداد و نجات و آتش‌نشانی اکنون به محل حادثه اعزام شده‌اند و مشغول مهار آتش هستند. همچنین به دلیل گستردگی آتش ساکنان در حال حاضر این منطقه را تخلیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که گروه‌های امداد و نجات از چندین بالگرد برای خاموش کردن آتش‌سوزی استفاده می‌کنند، اما گستردگی آتش بسیار زیاد است و همچنان ادامه دارد.

این آتش‌سوزی گسترده خارج از قدس اشغالی اتفاق افتاد و تاکنون صد‌ها هزار هکتار از مناطق جنگلی سوخته و مناطق مسکونی اطراف آن نیز با خطر مواجه شده است.

گرمای هوا و وزش باد شدید نیز به گسترش این آتش‌سوزی کمک کرده است. یکی از مقامات محلی دراین باره به خبرنگاران گفت: «این بزرگترین آتش‌سوزی در چندسال اخیر است.»

گستردگی این آتش به حدی است که به یک مرکز نگهداری بیماران روانی نیز منتقل شده است که به همین دلیل بیماران این مرکز را به مکانی دیگر منتقل کردند. گفته می‌شود تاکنون مفقودی ۳ نفر از این بیمارستان گزارش شده است.

همچنین تاکنون ۳ نفر به دلیل تنگی نفس ناشی از دود آتش، مورد درمان سرپایی قرار گرفتند. در حال حاضر ۱۲ هواپیمای اطفای حریق آتش‌نشانی به همراه نیرو‌های بی‌شماری از آتش‌نشانان در منطقه حاضر هستند.

نشست اضطراری درباره آتش‌سوزی قدس اشغالی

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر صهیونیست‌ها، نشست امروز کابینه خود را نیمه تمام رها کرد تا به مشاوره برای مهار این آتش‌سوزی بپردازد. او نشستی اضطراری با «بنی گانتس» وزیر جنگ صهیونیست‌ها، وزیر امنیت عمومی، وزیر کشور، و رئیس پلیس صهیونیستی، داشت که در آن نیز مقامات ارشد امداد و نجات و آتش‌نشانی نیز حضور داشتند.

بنی گانتس پس از این نشست برای مهار این آتش به نیرو‌های جنگ رژیم اشغالگر دستور داد به کمک نیرو‌های آتش‌نشانی بروند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قدس اشغالی رژیم صهیونیستی نفتالی بنت آتش سوزی شهرک صهیونیستی قدس اشغالی آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق مهیب در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت گیلان/ ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری سوخت و خاکستر شد

فرماندار شفت، با بیان اینکه بامداد امروز خانه های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم(ع) دچار حریق شد، گفت: اگرچه حدود ۴۰ واحد چوبی تجاری و مسکونی طعمه حریق شد، اما تلفات جانی نداشتیم.

مهدی نقدی امروز، ۱۳ اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت، اظهار کرد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه  در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند، افزود: با توجه به بافت و معماری امامزاده ابراهیم(ع) هر واحد سه تا چهار طبقه است و عمدتا از جنس چوب است.

فرماندار شفت از اطفای کامل حریق تا بامداد امروز خبر داد و تصریح کرد: چوبی بودن این واحدها موجب گسترش آتش سوزی شد و آتش نشانان از شفت و احمدسرگوراب و نصیرمحله و شهرک صنعتی شفت و فومن و رشت برای اطفای حریق اعزام شدند.

نقدی با بیان اینکه تلفات جانی نداشتیم، خاطرنشان کرد: آتش نشانان همچنان در حال بررسی میزان خسارت ها هستند و علت اصلی حادثه در دست بررسی است؛ البته طبق شواهد موجود اتصال سیم کشی یک نانوایی که تعطیل بوده موجب شکل گیری حریق شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • تصاویری از خسارت سنگین آتش‌سوزی مهیب شب گذشته در گیلان | هیچ نمانــد!
  • واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • (عکس) آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های آتش‌سوزی در ماسوله چوبی
  • حریق مهیب در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت گیلان/ ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری سوخت و خاکستر شد
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس