Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  «محمودعباس زاده مشکینی» در تشریح نشست بعدازظهر روز شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره حضور «احمد وحیدی» وزیر پیشنهادی کشور در این کمیسیون گفت: برنامه‌های آقای وحیدی منطقی و کارشناسی شده بود و پیشنهاداتی دراین نشست مطرح شد از جمله اینکه وزارت کشور برای تقویت سرمایه‌های اجتماعی باید به عنوان کارگزار هماهنگ‌کننده عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به به نقش وزارت کشور در تقویت انسجام اجتماعی، گفت: انسجام اجتماعی یکی از لوازم استفاده از فرصت‌های تنوع فرهنگی و قومی، است و نمایندگان عضو کمیسیون در این نشست بر غنای فرهنگی ایران با توجه به ظرفیت‌هایی که وزارت کشور دارد، تاکید کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه به بازبینی مجدد قانون احزاب مصوبه سال ۱۳۹۶ و تلاش برای تهیه آیین نامه اجرایی این قانون، تعیین تکلیف جریان نقد در کشور و اجرای مصوبه بودجه سال ۱۴۰۰ پیرامون تامین نیاز زنان معسر، اجرای آمایش سرزمین و استفاده از ظرفیت مرز‌های کشور تاکید شد.

مشکینی خاطرنشان کرد: پس از تشریح برنامه‌هایی وزیر پیشنهادی کشور، نظر اکثریت نمایندگان کمیسیون در خصوص برنامه ایشان و عزم وی برای تحقق برنامه‌ها مثبت بود.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی متولد سال ۱۳۳۷ شیراز و دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت راهبردی و رییس و عضو هیأت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی است.

عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو و رییس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام، از مسوولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع

مقدس، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در دولت دهم، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عضو هیات نظارت بر

حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، عضو شورای راهبردی روابط خارجی و ریاست مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احمد وحیدی وزیر کشور وزیر پیشنهادی رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولی،شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و رئیس مشترک کمیسیون شناسایی خط مرز بین ارمنستان و آذربایجان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گروه‌های کارشناسی دو کشور در حال کار بر روی تعیین مختصات با توجه به اندازه‌گیری‌های ژئودسیک (پیمایشی) در مرز بوده و در نتیجه برای اولین بار سنگ مرزی در مرز دو کشور قرار گرفت.

گفتنی است هشتمین نشست کمیسیون‌های تعیین مرز در ۱۹ آوریل ماه جاری به ریاست شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و مهر گریگوریان معاون نخست‌وزیر ارمنستان در مرز دو کشور برگزار شد.

آیهان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود رد شبکه اجتماعی ایکس درباره این نشست اعلام کرد: کمیسیون‌های آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل به توافق رسیده‌اند.

حاجی‌زاده نوشت: «رویداد تاریخی مورد انتظار. ارمنستان موافقت کرد ۴ روستای آذربایجان را که از اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی اشغال کرده بود، بازگرداند».

دیگر خبرها

  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو