Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:00:09 GMT

پلمب کارگاه بسته‌بندی مواد ضدعفونی غیرمجاز در مهرشهر

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۸۱۸۰

پلمب کارگاه بسته‌بندی مواد ضدعفونی غیرمجاز در مهرشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد معظمی گودرزی با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک کارگاه بسته بندی موا ضدعفونی تقلبی در منطقه مهرشهر کرج مطلع و بررسی موضوع رار در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه پس از تکمیل تحقیقات، مأموران با هماهنگی مقام قضائی به کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۳ هزار و ۸۰۰ لیتر مایع ضدعفونی تقلبی که به وسیله مقدار کمی الکل، آب و رنگ تهیه شده بود را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیر یک نفر در این رابطه اظهار داشت: با دستور مقام قضائی کارگاه مورد نظر پلمب، در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذی ربط ارسال شد.

وی متذکر شد: با توجه به ایجاد آسیب‌های پوستی حاصل از استفاده از مواد ضد عفونی غیربهداشتی، از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از فعالیت کارگاه‌های تولید اقلام بهداشتی غیرمجاز، حتماً موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 5282227

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی نیروی انتظامی البرز ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر رسانه هیئت مراسم عزاداری هیئت مذهبی عکس استانها گرگان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یک مرکز مداخله گر در امور درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملپ انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، رضوی از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد