Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:50:57 GMT

پلیس راهور مبادی ورودی و خروجی کرج را کنترل می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۸۳۱۹

پلیس راهور مبادی ورودی و خروجی کرج را کنترل می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، غفور قاسم پور یکشنبه با تشریح محدودیت ترددها در پیک پنجم کرونا اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا از امروز یکشنبه ۱۲ ظهر تا روز جمعه پنجم شهریور تردد بین استانی ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تمامی مجوزهای صادر شده تا پایان محدودیت‌ها ی اعلامی امروز از درجه اعتبار ساقط خواهد بود، افزود: بر این اساس تیم‌های پلیس راهور با استقرار در مبادی خروجی استان از خروج پلاک‌های بومی جلوگیری به عمل می‌آورند و مانع ورود پلاک‌های غیر بومی به استان خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرج با بیان اینکه تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع خواهد بود، تصریح کرد: تهران و البرز در محدودیت‌ها یکپارچه دیده شده‌اند و تردد پلاک‌های بومی بین دو استان بدون ممانعت خواهد بود.

وی بیان کرد: در کنار پلیس، دوربین‌های نظارتی نیز نسبت به ثبت تخلف و جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون خواهند کرد.

قاسم پور گفت: جاده کرج - چالوس نیز از صبح امروز مسدود شده و امکان تردد وجود ندارد.

فرماندار کرج همچنین تعطیلی کلیه مشاغل غیر ضروری را الزامی دانست و افزود: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی مشاغلی که فعالیت آنها ضروری نیست و جزو مشاغل گروه یک نیستند باید تعطیل باشند. وی متذکر شد: دستورالعمل‌های اجرایی به صنوف کرج ابلاغ شده و بدون استثنا ملزم به اجرای آن هستند. مردم باید در تعطیلات ۶ روزه خانه بمانند و از تردد برون شهری و پاساژگردی ها هم خودداری کنند. کد خبر 5282236

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر رسانه هیئت مراسم عزاداری هیئت مذهبی عکس استانها گرگان واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجار شکن در سطح استان خبر داد.

حجت مشتاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی، از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش و مخدوشی پلاک، تغییر وضعیت خودرو، ناخوانا بودن پلاک و سایر حرکات مخاطره‌آ میز در معابر درون و برون شهری آذربایجان‌غربی خبر داد.

وی افزود: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان و بر اساس مطالبات شهروندان این طرح با بسیج امکانات از روز دوشنبه دهم اردیبهشت اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر فردی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق کند به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

مشتاق خاطرنشان کرد: بر همین اساس و در طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش پلاک و.... ضمن توقیف وسیله نقلیه توسط پلیس، پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی خواهد شد.

کد خبر 748940

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی