Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با انتشار بیانیه‌ای از سمت خود استعفا کردند.

به گزارش ایلنا، اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان امشب در اقدامی عجیب به صورت دسته جمعی پس از برگزاری یک جلسه اقدام به استعفا از سمت‌شان گرفتند.

روح الله محمدی، جهانگیر کی شمس، علی عیسی زاده، مظفر شاملی و حسین کشاورز، اعضای هیات مدیره این باشگاه هستند که با انتشار بیانیه‌‌ای که در ادامه می‌خوانید از سمت خود کناره گیری کرده‌اند تا باشگاه پرطرفدار آبادانی با شوک عجیبی رو به رو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"بسمه تعالی

با نام ایزد منان

جلسه هیات مدیره موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان در تاریخ ۱۴۰۰/۵/۲۴ با حضور اعضای هیات مدیره برگزار و پس از ارائه گزارش مدیرعامل محترم از شرایط مالی و آینده موسسه و تیم فوتبال، ضمن پذیرش استعفای مدیرعامل محترم موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت در جلسه مذکور بنا بر دلایل مطروحه ذیل، کلیه اعضای هیات مدیره تصمیم به استعفا نمودند تا در فرصت باقی مانده تا شروع فصل جدید مسئولان محترم با مساعدت نمایندگان محترم مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی نسبت به جایگزین فوری هیات مدیره جدید اقدام نمایند. 

۱- عدم مشخص شدن بودجه لازم جهت حضور در لیگ برتر (لازم به ذکر است بر اساس پیش بینی های انجام شده تنها جهت حضور در لیگ آتی حداقل نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان می باشد.

۲- عدم تحقق وعده های نمایندگان محترم مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکلات ساختاری باشگاه صنعت نفت (عدم تامین بودجه کافی، عدم انتقال مالکیت به شرکت پالایش نفت آبادان ظرف مدت یک سال گذشته تاکنون، عدم پیگیری در خصوص مبالغ بلوکه شده وجوه پرداختی از سوی وزارت نفت به اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان … علی رغم وعده های شفاهی در جلسات متعدد با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسه).

در خاتمه موفقیت، سربلندی و اقتدار تیم محبوب صنعت نفت را از خداوند منان آرزومندیم." انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استعفا استعفا هیات مدیره صنعت نفت هیات مدیره صنعت نفت آبادان اعضای هیات مدیره صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز پنجشنبه خود تاکید کرد: ما امروزه شاهد کشف گورهای دسته جمعی در نوار غزه هستیم. دست کم ۱۴۰ گور دسته جمعی توسط دشمن صهیونیستی به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: دشمن صهیونیستی صدها پیکر شهدای فلسطینی را نابود و آنها را در گورهای دسته جمعی دفن کرد. این جنایت نسل کشی در قبال بیماران و کادر درمان غزه نیز صورت گرفته است. در خصوص ایجاد بندر شناور در اراضی اشغالی باید بگویم که آمریکا به این بهانه به دنبال حضور نظامی برای خود و انگلیس در این منطقه است. این کشور می‌خواهد از طریق گذرگاه دریایی، کمک‌های ارسالی به مردم نوار غزه را تحت کنترل خود قرار دهد.

الحوثی تاکید کرد: کشور آمریکا با تحقق آتش بس مخالف بوده و می‌خواهد نسل کشی در غزه ادامه پیدا کند. اما با این وجود شاهد خیزش و بیداری دانشجویان در آمریکا هستیم. از ۲ هفته قبل دانشجویان ۷۹ دانشگاه در آمریکا به پا خواسته و این خیزش به دانشگاه‌های دیگر نیز کشیده شده است.

وی بیان کرد: خیزش دانشجویان در حمایت از نوار غزه باعث دیوانگی نهادهای حامی دشمن صهیونیستی شده است به طوری که نتانیاهو این دانشجویان را نازی توصیف کرده است. این فعالیت‌های دانشجویی مسالمت آمیز، مقامات آمریکا را رسوا کرده است. جهانیان میزان اعمال خشونت در جریان بازداشت دانشجویان بی گناه در آمریکا و برخی اساتید را دیده اند. این عملیات بازداشت در دانشگاه‌های آمریکا بیشتر شبیه حمله نظامی علیه دانشجویان است.

در حال تکمیل

کد خبر 6095237

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • روسیه تحقیقات درباره گور‌های جمعی غزه را خواستار شد
  • فصل جدید آبی
  • تاکید روسیه بر لزوم عضویت فلسطین در سازمان ملل