Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: راه و نام شهید حاج مسهود غمیان برای همیشه در تاریخ ماندگار و جاودانه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سید صادق حسینی امشب در مراسم شب خاطره شهید حاج مسعود غمیان که با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در جوار شهدای گمنام سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: شهید غمیان مجاهد و رزمند‌ای بود که جانش را در راه انقلاب تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون دو مراسم یادواره شهدا برای شهید غمیان در سنندج برگزار شده است، گفت: دهه اول ماه محرم مصادف با دهه امر به معروف و نهی از منکر است و حرکت امام حسین(ع) نیز در همین راستا و اصلاح دین جدش رسول الله(ص) صورت گرفت.

امام حسین(ع) و یاران باوفایش در سال 60هجری برای دفاع اط اسلام، همه سرمایه هستی خود را فدا کردند، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی نیز در دفاع از مقدس از امام حسین(ع) الگو گرفتند به طوری‌که از پیرترین رزمنده کربلا حبیب بن مظاهر با 75سال تا کوچک‌ترین رزمنده 6ساله حضرت علی اصغر جان دادند و خوشبختانه امروز نیز شاهد این ایثار و فداکاری هستیم.

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بازگویی خاطره شهدا و برگزاری مراسمات ایام محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ارزش و معروف دانست و افزود: برای حفظ انقلاب اسلامی و در جنگ با گروه‌های ضدانقلاب، منافقان و صدام لعنتی شهدای زیادی را تقدیم کردیم و جمع قابل توجهی از مردم توسط دشمنان ترور شدند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه 17هزار شهید ترور در کشور داریم، خاطرنشان کرد: شهید غمیان نیز در ماه مبارک رمضان با زبان روزه در حین بازگشت به خانه در جلوی در خانه در سنندج توسط معاندان نظام ترور شد‌، 

وی بیان کرد: گرچه گروهک‌‌های ضدانقلاب قبل از ترور شهید غمیان نیز چندین بار برای حذف فیزیکی این رزمنده دلاور تلاش کردند اما موفق نشدند تا اینکه در روز 28 مرداد ماه سال 1369 بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به درجه رفیع شهادت نائل آمد و برای همیشه در تاریخ جاوید، ماندگار و عزیزتر شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه شهید غمیان بزرگ‌شده مکتب امام خمینی(ره) و همرزم مجاهدانی بزرگی همچون شهید چمران در دفاع از فلسطینیان و مظلومان می‌جنگید.

نوجوان شهید کربلا الگویی ناب برای جوانان/ قاسم ابن الحسن شهید 13 ساله کربلا+ ویدئوآشنایی با زندگی «مداح شهید»، محمدرضا باصر؛ از ازدواج با لباس پاسداری تا ماجرای یک سخنرانی ویژه+عکس و فیلم

وی به دیداری که با خانواده شهید غمیان داشتند، اشاره و اظهار کرد: این شهید گرانقد. با جان و مالش مجاهدت کرده و مغازه شخصی و طلای همسر خود را برای ساخت و تکمیل مسجدی در سنندج فروخته که این عزت، افتخار و ارزش است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری اینکه امام حسین(ع) در سال 60هجری در صحرای کربلا در دفاع از اسلام جانش را تقدیم کرد، افزود: امام حسین(ع) با چشم‌ بینا، بصیرت و آگاهی کامل در این ‌مسیر حرکت کرد، راهی که رزمندگان اسلام و شهید غمیان نیز پس از حضور در لبنان، کرمانشاه و حضور در محضر حضرت امام راحل(ره)، نخستین هسته‌های پیشمرگان مسامان کُرد را تشکیل داده و در مقابل گروهک‌های ضدانقلاب جنگیده و برای اشاعه دین اسلام، گسترش معروفات و ریشه‌کنی ‌منکرات مسجد ساخته است.

وی با بیان اینکه شهادت در راه خدا معروف و جزو ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: خانواده‌های شهدا افتخار نظام هستند و باید همواره جایگاه و حرمت آنان حفظ شود.

سردار حسینی با بیان اینکه شهید غمیان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی جانش را تقدیم کرد، یادآور شد: امیدوارم به برکت این ایام‌ مبارک، همواره ادامه‌دهنده راه شهدا و حافظ خون شهدا باشیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: امیدوارم همه مسئولان برای توسعه و ارتقای امنیت کشور و استان کردستان تلاش و کوشش کرده تا مردم در رفاه و آسایش باشند.

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان انقلاب اسلامی امام حسین ع شهید غمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران