Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری شرور تحت تعقیب

فرد شروری که با تیراندازی در شهرستان چابهار باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی پلیس دستگیر شد.

سردار"احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان بیان داشت: بیستم مرداد ماه سال جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی افراد ناشناس در یکی از روستا‌های شهرستان چابهار، که منجر به مجروح نمودن یکی از افراد در صحنه شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، ۴ مرد به علت اختلافات مالی بوسیله کلت کمری به سمت فردی ۴ تیر شلیک و وی را از ناحیه پا مجروح و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این اقدام تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته هویت متهمان مشخص و عامل و شرور اصلی این پرونده طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از خیابان‌های شهرستان چابهار دستگیر شد.

سردار طاهری با اشاره به تلاش برای دستگیری دیگر همدستان شرور اصلی و تحویل وی به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با هر گونه نا امنی در سطح استان تأکید و از خانواده‌ها خواست تا نظارت بیشتری بر رفتار جوانان خود داشته و آن‌ها را از عواقب سخت حمل انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.

سارق قطعات ترانس‌های برق ایرانشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری عامل سرقت‌های قطعات ترانس‌های برق در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسن کیخا  اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر طی گشت زنی هدفمند و هوشمندانه، فردی را مشاهده نمودند که در حال سرقت قطعات مسی یک ترانس برق می‌باشد.

وی افزود: سارق که با مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشت، با هوشیاری مأموران و سرعت عمل آن‌ها دستگیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در بازرسی از سارق ۳۲ ساله ادوات سرقت از قیبل سیم چین، آچار کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تأکید کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

وی با اشاره به خسارات فراوانی که سرقت سیم و تجهیزات انتقال برق به زیر ساخت‌های عمومی می‌زند از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است، تحقیقات تکمیلی برای شناسایی و بررسی تعداد سرقت‌های انجام شده توسط متهم همچنان ادارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه شهرستان ایرانشهر فرمانده انتظامی دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان

سردار جلیل موقوفه‌ای  از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: کشف محموله تاغ و سوخت، دستگیری سارق و بازگشت پول به حساب شاکی از مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس بخش بسطام سارق سیم و کابل برق حین سرقت روی دکل دستگیر شد، افزود: این سارق سابقه‌دار غیر بومی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل با انگیزه تهیه مواد مخدر اعتراف کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه بیش از دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران انتظامی مهدیشهر شناسایی شد، ابراز داشت: این محموله از استان های شمالی بارگیری و به مقصد سیستان بلوچستان در حرکت بود که خروجی حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف و راننده دستگیر شد.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق از خودرو سمند در حوزه شهرستان سمنان کشف شد، تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان