Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین پلاسچی معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه شهر خودرو  در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این باشگاه اظهار کرد: مالکیت باشگاه شهر خودرو از همان ابتدا برای حمیداوی بوده است و هیچ وقت درباره مالکیت تیم ابهامی وجود نداشت. نامه قضایی از سوی  مقام قضایی و دادستان مشهد خطاب به فدراسیون فوتبال در ۲۷ اسفند ماه صادر شد که به طور موقت مدیریت و اداره تیم را به هیئت فوتبال استان مشهد داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: طبق اساسنامه، هیئت فوتبال خراسان رضوی حق تیمداری ندارد و از این کار منع شده است. بعد از پیگیری‌های مکرر از سوی ما، دادستانی کل کشور نامه‌ای در این باره نوشت و بعد از تحقیقات به عمل آمده دوباره مدیریت تیم را براساس نامه‌ای که مقام محترم قضایی مشهد زده بود، مجددا به حمیداوی برگرداندند که اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تیم را به ما بازگرداند.

تیم شهر خودرو با مالکیت حمیداوی به افتخارات آسیایی نائل شد 

پلاسچی درباره اینکه جلسه‌ای برای تعیین و تکلیف مالکیت شهر خودرو برگزار می‌شود، گفت: مالکیت باشگاه شهر خودرو را از ما نگرفته بودند که بخواهند به ما دوباره واگذار کنند. از همان ابتدا مدیریت باشگاه در اختیار حمیداوی بوده است. همچنین زمانی که مدیریت تیم شهر خودرو در اختیار حمیداوی بود، این تیم به افتخارات آسیایی نائل شد. علاوه بر این، باشگاه شهر خودرو ۳ سال و اندی در بهترین شرایط اداره شد و حتی این تیم به لیگ قهرمانان آسیا رفت و افتخار برای فوتبال مشهد کسب کرد.

وطنخواه در باشگاه شهر خودرو کاره ای نیست 

معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو درباره اظهارات جواد وطنخواه مبنی بر اینکه نامه‌ای درباره مالکیت مجدد حمیداوی در باشگاه شهر خودرو دریافت نکرده است، گفت: وطنخواه مسئولیتی در باشگاه ندارد و اساسا او کاره‌ای نیست. او قبلا از سوی حمیداوی به عنوان سرپرست باشگاه حکم داشته است و زمانی که حکم مدیرعامل جدید زده شد او از انجام مسئولیت معذور بوده است. وطنخواه جایگاه صحبت کردن به عنوان مدیرعامل را ندارد، اما خودش می‌تواند به عنوان کاسب برود صحبت کند و مهم نیست. اما مکاتبات مقام قضایی می‌تواند ادله‌ای برای اظهارات وطنخواه باشد. فدراسیون فوتبال نامه‌ای زده و در سایت‌ها پخش شده است و از دادستانی و اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی هم می‌توانید بپرسید. همچنین  هیچ شرط و شروطی هم گذاشته نشده است. علاوه بر این،  طی نامه‌ای که روز چهارشنبه هفته گذشته منتشر شد، مسئولیت اداره تیم شهر خودرو برعهده مالکان قطعی و شرعی این باشگاه است.

اظهارات اصولی تبعات حقوقی دارد 

پلاسچی درباره اظهارات اصولی مبنی بر اینکه نام شهر خودرو وجود ندارد، گفت: هر کسی می‌تواند حرفی بزند. اصولی جوانی کوشا است و او در شورای شهر بوده و در فدراسیون فوتبال هم حضور دارد. او هر کاری دوست دارد انجام بدهد. اگر اصولی حرف‌هایی بزند که تبعات حقوقی داشته باشد به طور حتم با او برخورد می‌شود. نامه‌هایی که  از ابتدا درباره گرفتن مسئولیت اداره تیم از حمیداوی و  بازپس گرفتن مسئولیت از هیئت فوتبال نوشته شده، مکرر نام شهر خودرو قید شده است. نامه‌هایی که فتاحی مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان به اداره حقوقی و هیئت فوتبال ارسال کرده، اسم شهر خودرو قید شده است.  

او افزود: من نمی‌دانم نام پدیده را اصولی از کجا آورده است. اساسا اسم پدیده غیر قانونی است به خاطر اینکه مالکیت و مسئولیت پدیده با فرد دیگری است. شرکت پدیده یک دنیا مشکل داشته که تیم را به شهر خودرو واگذار کرده است. همچنین باشگاه پدیده به اصرار استاندار وقت و نماینده دادستانی به حمیداوی واگذار شده  و او بدهی‌ها را تقبل و پرداخت کرده است. حالا هر اسمی اصولی می‌تواند بگذارد و بگوید تیم احسان مشکلی نیست. اگر او حرفی بزند که بار حقوقی داشته باشد به طور حتم پیگیری خواهیم کرد.

بازیکنان شهر خودرو باید از حمیداوی اجازه بگیرند 

معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو درباره اینکه وضعیت تیم و بازیکنان به چه صورت می‌شود، گفت: اموال هر شخصیت حقوقی و حقیقی در  اذن مالک است و بدون  اراده مالک نمی‌توانند اموال را جابه جا کنند. اگر قبلا این اتفاق افتاده همه آن غیر قانونی است و باید رضایت مالک را بگیرند. مالک باید اجازه بدهد و کسی نمی‌تواند مالی را بردارد و بگوید از طرف مالک اجازه داشته است. اگر کسی این کار را کرده باشد پیگیری قضایی می‌کنیم. بازیکنانی که اکنون در باشگاه شهر خودرو هستند باید از ما به عنوان مالک شرعی و قانونی باشگاه شهر خودرو  اجازه بگیرند.

او خاطر نشان کرد: بازیکنان جز اموال غیر قابل انکار باشگاه  شهر خودرو هستند. به طور حتم باید بازیکنان از ما اجازه بگیرند و  اگر  پول رضایت نامه را خودشان بدهند، پولشان از دست رفته است. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در جریان مسائل باشگاه شهر خودرو هستند و با اتفاقات رخ داده مخالفت می‌کنند. هر کسی مسئول کار خودش است و در آینده با مسببان اتفاقات رخ داده در باشگاه شهر خودرو و هر کسی که قدمی برداشته که برخلاف قانون و خلاف میل مالک باشگاه بوده برخورد می‌شود. دوستان خسارت سنگینی به برند باشگاه شهر خودرو وارد کردند و مدارکش را جمع کردیم و  باید این خسارت‌ها را  جبران کنند.   البته فکر نکنم تا آخر عمر خود بتوانند این خسارت را جبران کنند.

بیشتر بخوانید

موافقت حمیداوی با واگذاری باشگاه شهر خودرو/ تغییر نام در دستور کار مشهدی‌ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو فرهاد حمیداوی لیگ برتر فوتبال باشگاه شهر خودرو فدراسیون فوتبال شهر خودرو هیئت فوتبال شهر خودرو نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر اساس نامه‌ای به تاریخ سوم اردیبهشت ماه (یک هفته قبل)، خاندوزی وزیر اقتصاد از بذرپاش وزیر راه و شهرسازی خواسته است تا سهمیه سوخت خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث، قطع شود. این در حالی است که در یک ماهه ابتدایی سال نیز ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است.

متن نامه وزیر اقتصاد و به وزیر راه به شرح زیر است:

"ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودرو‌های گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح، عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

در پایان خاطرنشان می‌سازد همکاران این وزارت در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری و مساعدت می‌باشند تا این مرحله از اجرای قانون نیز با شایستگی عملیاتی گردد."

همان طور که در متن نامه مذکور اشاره شده است، بر اساس ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث، صدور کارت و سهمیه سوخت وسایل نقلیه بدون بیمه‌نامه شخص ثالث، ممنوع است. برهمین اساس نیز تا کنون مقدمات حذف کارت سوخت تاکسی‌ها و خودرو‌های گازسوز انجام شده است.

علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی نیز روز گذشته در گفتگویی در این باره اظهار داشت: "۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شد؛ لذا طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود."

مهرماه سال گذشته نیز معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور در گفتگو با رادیو اقتصاد تاکید کرده بود: تا بحال ۴۰ هزار خودرو نفت گاز سوز فاقد بیمه شناسایی شد که طبق فرایندی در یکماهه اول به دارندگان خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث، بهنگام سوختگیری پیغام "هشدار بیمه" ارسال می‌شود که همزمان سازمان راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز پیامک‌هایی به این گروه ارسال می‌کنند. این مقام مسئول اظهار داشت: اگر دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث اقدام به تمدید بیمه نامه خود در یکماه نکنند، وارد لیست خاکستری شده و به هنگام سوختگیری در ماه دوم پیغام" خطا بیمه" را دریافت خواهند کرد که به منزله غیرفعال شدن کارت سوخت شان است.

 

دیگر خبرها

  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد