Web Analytics Made Easy - Statcounter

«وحید نوری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط مطلوب جودوکاران اعزامی ایران به پارالمپیک توکیو اظهار داشت: در حدود ۲ سال است که برنامه‌ریزی کادرفنی و فدراسیون بر روی موفقیت ما در پارالمپیک توکیو متمرکزشده و در این زمینه هم باید از کمیته ملی پارالمپیک تشکر کنم و هم قدردان زحمات فدراسیون نابینایان و انجمن جودو این فدراسیون باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کادرفنی با تدبیر محمدرضا حاج یوسف زاده بهترین برنامه‌ها را در دستور کار قرار داد و شرایط سخت کرونایی را به فرصتی برای آماده‌سازی من و محمدرضا خیرالله زاده تبدیل کرد. یکی از این تدابیر انتخاب حریف تمرینی از بین جودوکاران المپیکی و سالم بود و اکنون نیز ما با جودوکاران جوان تمرین داریم.

دارنده مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ادامه داد: آخرین مراحل تمرینات را پشت سر خواهیم گذاشت و روز ۲۸ مردادماه به توکیو اعزام می‌شویم. من روز هفتم مسابقه دارم و امیدوارم بتوانم پیام‌آور شادی برای مردم ایران باشم. تمام مسابقات حریفانم را آنالیز کردم و با کمک سرمربی تیم به دنبال کسب مدال طلای پارالمپیک هستم. باید برای این مدال تلاش کنم چون ممکن است دیگر فرصت حضور در چنین تورنمنت بزرگی کم باشد.

نوری که مدال طلا قهرمانی جودو نابینایان و کم‌بینایان را در کارنامه دارد با اشاره به باخت مسابقات جایزه بزرگ باکو در چند ماه گذشته عنوان کرد: بله من در آن مسابقات به‌عنوان نایب‌قهرمانی رسیدم اما اختلاف امتیازم خیلی کم بود. به دنبال آن هستم تا اختلاف خود را با حریف کم کنم. اگر به فینال رقابت‌ها صعود کنم با نفر نخست رنکینگ دسته خودم مبارزه خواهم کرد چون من نفر دوم دسته ۹۰ کیلوگرم هستم.

ملی‌پوش پارالمپیکی جودو ایران این را هم گفت: من و محمدرضا خیرالله زاده شانس کیب مدال طلا هستیم. او نفر نخست دسته خود است و من در جایگاه دوم دسته ۹۰ کیلوگرم قرار دارم. با تمرینات و برنامه‌های محمدرضا حاج یوسف زاده و فرهاد معابی دستیابی به مدال سخت نیست بلکه امکان‌پذیر است. امیدوارم جودو بتواند ۲ مدال خوش‌رنگ برای کاروان ایران به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایرنا، بازی‌های پارالمپیک توکیو از روز دوم شهریورماه شروع و تا چهاردهم آن ماه ادامه دارد. کاروان ایران به ۶۲ ورزشکار در ۱۰ رشته به این دوره از بازی‌ها اعزام خواهد شد.

برچسب‌ها وحید نوری فدراسیون نابینایان جاکارتا پارالمپیک توکیو کمیته ملی پارالمپیک پروندهٔ خبری کاروان سردار دل‌ها در مسیر توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحید نوری فدراسیون نابینایان جاکارتا وحید نوری فدراسیون نابینایان جاکارتا پارالمپیک توکیو کمیته ملی پارالمپیک پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، محسن مسچی؛ معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم برجسته اهل سنت؛ ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
 
انالله و انا الیه راجعون
 
با کمال تأسف و تأثر رحلت عالم ربانی و فقیه ارجمند، مدرس عملی اخلاق و فضیلت، مجاهد متعهد، انقلابی و طلایه دار تقریب و وحدت امت اسلامی، علامه فرزانه حاج ماموستا ملااحمد فخری جوانرودی رضوان الله تعالی علیه را به مردم قهرمان پرور استان کرمانشاه و منطقه اورامانات و خصوصا اهالی شریف شهر جوانرود، علما اعلام، شاگردان و مستفیدان از محضر ایشان و بازماندگان آن روحانی خدوم، علی الخصوص به بیت شریف ایشان و آقازادگان مکرم شان تسلیت عرض می نمایم.
 
خدمات بیشمار آن فقید سعید در سنگر امامت جمعه و مدیریت و تدریس در حوزه های علمیه و تربیت و ارشاد چند نسل از مردم و خاصه علما و فضلا در آن خطه و فعالیتهای اجتماعی بیشمار دیگر ،از جمله حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم راحل است که فراموش ناشدنی است و ذخیره شایسته ای برای جهان آخرت و عالم عقبای اوست. عاش سعیدا و مات سعیدا.
                               
از خداوند متعال خواهانم که روح پاک آن عالم متدین را با ارواح مطهر معصومین سلام الله علیهم اجمعین محشور گرداند و به خاندان و بازماندگان معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
 
والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین         
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین