Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:55:40 GMT

۸۰۶ خودرو ناقض محدویت های تردد در کیش جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۹۵۶۹

۸۰۶ خودرو ناقض محدویت های تردد در کیش جریمه شدند

سرگرد محمد زنگانه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر کدام از این خودروها بین ساعت ۲۳ تا چهار صبح (منع تردد شبانه) در ۱۱ روز گذشته در سطح شهر تردد داشتند به میزان ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال اعمال جریمه شدند.

وی اضافه کرد: طرح ممنوعیت تردد شبانه در جزیره کیش از روز جمعه ۱۵ مرداد آغاز شده است و طبق صوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا جزیره تا ۳۰ مرداد ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی ویژه  کیش یادآور شد: همچنین تردد و ورود به سواحل و تفرجگاه‌های کیش نیز که از ۲۰ مرداد و تا پنجم شهریور تداوم دارد در این طرح پلیس به منظور جلوگیری از تجمع از ورود افراد به سواحل جلوگیری می کند.

وی گفت: این طرح به صورت ۲۴ ساعته اجرا می‌شود و از شهروندان درخواست می شود برای حفظ سلامتی خود و خانواده های خود و جلوگیری از گسترش بیماری و قطع زنجیره شیوع با دستگاه‌های متولی همکاری لازم را داشته باشند.

سرگرد زنگانه اضافه کرد: پلیس در صورت مشاهده هر گونه تخلف، متخلفان را به میزان پنج میلیون و ۳۵۰ هزار ریال جریمه خواهد کرد و تا کنون علاوه بر تذکر شفاهی به چند خودرو اجراییات شرکت عمران آب و خدمات  ۷۴ دستگاه موتور شارژی را توقبف کرده است.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ مرداد در این جزیره هفت هزار و ۵۰۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای ۴۸ نفرآنان در روز گذشته تایید شد.

اکنون ۵۱  بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند که هفت تن در روز گذشته بستری شده اند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است

برچسب‌ها ویروس کرونا کیش پلیس راهور ناجا جزیره کیش هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی کیش محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کیش پلیس راهور ناجا ویروس کرونا کیش پلیس راهور ناجا جزیره کیش هرمزگان محدودیت های کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد