Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:06:46 GMT

دو مربی ایرانی جدید برای تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۹۶۳۱

دو مربی ایرانی جدید برای تیم ملی

به زودی از سوی فدراسیون فوتبال دو مربی ایرانی جدید به اسکوچیچ سرمربی تیم ملی معرفی خواهند شد. 

به گزارش "ورزش سه"، به همین بهانه رییس فدراسیون فوتبال نشستی را با اسکوچیچ برگزار می کند تا طرفین بر سر این دو مربی به تفاهم برسند. یکی از این مربیان قرار است بدنسازی تیم ملی را در دور نهایی مقدماتی جام جهانی برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش تر یک مربی اسپانیایی بدنسازی تیم ملی را انجام می داد که قرار است جای خود را به یک مربی ایرانی بدهد. هم چنین یک مربی – آنالیزور هم قرار است به کادر فنی تیم ملی اضافه شود به این خاطر که مهدی حسین پور آنالیزور تیم ملی در بازی های منامه از کادر فنی جدا شده است. 

 

تیم ملی سوم شهریور اردوی آماده سازی خود را در تهران به بهانه بازی با سوریه آغاز خواهد کرد. فدراسیون فوتبال پیش تر قرارداد وحید هاشمیان و کریم باقری و هم چنین دو دستیار خارجی اسکوچیچ را تمدید کرده است. قرارداد سرمربی کروات هم تا پایان بازی های مقدماتی تمدید شده است.

تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد

نواب تازه قلعه مربی جوان و بازیکن‌ساز نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بنا بر اعلام رسمی کمیته فنی و با تأیید فدراسیون کبدی نواب تازه قلعه مربی تیم کبدی پیشگامان سولدوز از شهرستان نقده سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

تازه قلعه متولد ۱۳۶۴ بوده و پیش از این همچنین تجربه مربی‌گری تیم ملی بزرگسالان و همچنین سرمربی‌گری تیم ملی جوانان کبدی را نیز در کارنامه خود دارا و از مربیان موفق و بازیکن‌ساز کشور محسوب می‌شود.

این دومین افتخار کشوری مربیان شهرستان نقده در سطح کشوری است و پیش از این در سال‌های گذشته رجب نورانی سرمربی تیم ملی هاکی کشور را برعهده داشت.

شایان ذکر است تیم ملی کبدی، امسال در مهم‌ترین رویداد بین‌المللی خود در ششمین دوره مسابقات آسیایی بانکوک-چونبوری شرکت خواهد کرد.

کد خبر 748062

دیگر خبرها

  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد