Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران با توجه به نتایج کسب شده در بازی‌های المپیک توکیو، در معرض تغییر قرار دارد و حتی رئیس فدراسیون کشتی نیز در تازه‌ترین اظهاراتش به این موضوع اشاره کرده است.

به هر حال پرونده بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حالی برای کاروان کشتی ایران بسته شد که به اعتقاد مسئولان و اهالی کشتی، تیم ملی کشتی آزاد نتوانست انتظارات را برآورده کند و غلامرضا محمدی بیش از هر زمان دیگر در آستانه تغییر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کشتی نیز با توجه به زمان برگزاری رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ فرصتی برای تعارف بیشتر با کسی را ندارد و تصمیم گرفته هر چه سریع‌تر سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد را از بین چند گزینه مورد نظر انتخاب کند. به طوری که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز چندی پیش در مورد شرایط انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: «سرمربیگری تیم ملی یک سری شاخصه‌ها دارد و اگر قرار باشد انتخابی صورت گیرد، باید مواردی همچون ایجاد نظم و انضباط اردویی، مدیریت بحران و تصمیم گیری در شرایط سخت و … را در نظر بگیریم. مربیگری با قهرمانی متفاوت است و باید کار را از رده‌های پایین شروع کنید و به بالا بیایید. به نظر من مجید ترکان، علیرضا رضایی، غلامرضا محمدی، محسن کاوه و پژمان درستکار سرمایه‌های مربیگری ما هستند.»

همانطور که رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد، یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک و مدیر و مربی اسبق تیم ملی بود که گویا وی اصلاً اطلاعی از تصمیم فدراسیون نداشته و معتقد است هنوز هیچ صحبت رسمی با وی انجام نشده است.

آنچه مسلم است رئیس فدراسیون کشتی پس از جلسه‌ای که با غلامرضا محمدی داشته آب پاکی را هم روی دست او ریخته و حالا در آستانه معرفی سرمربی جدید است. کسی که باید به زودی در رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ در رأس امور تیم ملی کشتی آزاد قرار گیرد تا شاید بتواند کمی از ناکامی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را جبران کند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه اتحادیه جهانی کشتی، رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی جهان طی روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهرماه در شهر اسلو کشور نروژ برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی آزاد فدراسیون کشتی علیرضا رضایی علیرضا رضایی فدراسیون کشتی کشتی آزاد رئیس فدراسیون کشتی تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی