Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای تکمیل و بهره برداری از این پل چهارم بشار ۱۷۰ میلیارد ریال به شهرداری یاسوج ابلاغ شده است.

کلانتری افزود: حدود ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی و بخشی نیز از محل منابع داخلی شهرداری برای تکمیل و بهره برداری این پل اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت کاری پل چهارم بشار یاسوج اضافه کرد: تسهیل عبور و مرور در سطح شهریاسوج، کاهش اتلاف وقت، صرفه جویی در مصرف سوخت، تقسیم و کاهش بار ترافیک در مبادی شهر از مزایای اجرای این پل است.

کلانتری ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های شهرداری پل چهارم بشار یاسوج که به نام سردار شهید نورالله یزدان‌پناه نامگذاری شده بعد از ۴ سال از شروع ساخت آن به بهره برداری می رسد و ضمن تسهیل در تردد مردم از بیمارستان امام سجاد به مرکز شهر ارتباط مناطق اکبر آباد و سروک نیز از طریق این پل به شهر یاسوج برقرار می‌شود.

لازم به یاد آوری است طرح پل چهارم بشار یاسوج در سال ۹۴ کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ آغاز شد.

انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بارترافیکی اعتبارات عمرانی پل چهارم بشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال