Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:47:24 GMT

تغییر سیاست اپل برای شناسایی محتوای هرزه نگارانه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۰۷۴۷

تغییر سیاست اپل برای شناسایی محتوای هرزه نگارانه

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، اپل به تازگی سیستمی را برای شناسایی تصاویر سوء استفاده جنسی از کودکان راه اندازی کرده که از نظر برخی کاربران می تواند به نقض حریم شخصی و روشی برای سرقت اطلاعات خصوصی منجر شود. اما اپل می گوید بعد از دریافت انتقادها سیستم یادشده را اصلاح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل می گوید علامت زده شدن عکس ها به عنوان عکس های هرزه نگارانه کودکان تنها پس از ثبت آنها با این عنوان در چند کشور مختلف تضمین خواهد کرد که اشتباهی در این زمینه رخ نداده و تصاویر یادشده به طور قطع دارای محتوای نامناسب هستند.

پیش از این اپل مشخص نکرده بود یک عکس ذخیره شده بر روی سرورهای اپل توسط کاربران باید چند بار توسط افراد علامت زده شود تا به عنوان محتوای هرزه نگارانه ثبت شود. اما این شرکت به تازگی اعلام کرده که در حالت عادی این رقم 30 مورد است و ممکن است به عللی در مورد برخی عکس ها این ارقام بیشتر یا کمتر شود.

این شرکت تصریح کرده که سیستم یادشده موارد تخلف و نه متخلفان را هدف قرار داده و لذا احتمال سوءاستفاده از آن به حداقل خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اپل سیاست کودکان هرزه نگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فهیمه فرهمندپور دبیر ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با نقد بهره برداری سیاسی جناح‌های مختلف از موضوعات مرتبط با حوزه زنان و خانواده در جهت تقابل و توازن قوا در جریان‌های سیاسی، انتخاباتی و موسمی، به ارزیابی سهم دغدغه‌های مرتبط با این موضوع در ساختار حکمرانی کشور پرداخت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با مهم دانستن افزایش فرصت کنشگری زنان در سپهر سیاسی کشور و تقویت ساختار‌های فعال موجود در این زمینه، ساختارسازی یا صرف افزایش کمّی زنان کنشگر سیاسی را کافی ندانست و بر ضرورت تمرکز بر حل مسائل واقعی زنان و نهاد خانواده و ارائه کارنامه بر این اساس تأکید کرد.

فرهمندپور با تشریح مأموریت‌های ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دانشجویان فعال و دغدغه‌مند خواست تا با شناسایی مسائل واقعی زنان و خانواده‌ها در میدان عینی جامعه در مسیر سیاستگذاری مطلوب‌تر و اثربخش‌تر این نهاد سیاستگدار کمک کنند.

وی افزود: ارزیابی میزان اثربخشی سیاست‌های طراحی شده و فعالیت همه جانبه در مسیر ادراک سنجی اجتماعی و البته ادراک‌سازی مثبت در راستای سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات همه اجزاء ساختار حکمرانی جمهوری اسلامی از مأموریت‌های مهم تشکل‌های دانشجویی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه تغییر نمی‌دهد
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی