Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:31:54 GMT

کتاب خاطرات خواهر تخریب‌چی لشگر ۲۷ منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۱۰۰۸

کتاب خاطرات خواهر تخریب‌چی لشگر ۲۷ منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نشر ۲۷ بعثت، کتاب «من زینب تو هستم» نوشته معصومه محمدی شامل خاطرات خواهر شهید سعید نامدار فرزانه‌اقدم به‌تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب پنجمین عنوان از مجموعه «خاطرات شفاهی» این‌ناشر است.

شهید سعید (رستم) نامدار تخریب‌چی لشگر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) بود که پاییز سال ۶۱ در عملیات زین‌العابدین(ع)، که در محور سومار – مندلی انجام شد، به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «من زینب تو هستم» شامل خاطرات خواهر این‌شهید، درباره زندگی زنی است که پس از شهادت این‌برادرش و اسارت برادران دیگرش، با زندگی جدیدی روبرو شد.

در بخشی از این‌کتاب آمده است:

کیفم را برداشتم و بدو بدو و از پله‌ها پایین رفتم. درست به موقع رسیدم، سعیدم را جلوی چشمم بیرون آوردند. حس عجیب در من شعله کشید. شدم همان خواهری که آرزو داشت توی عروسی برادرش شادی کند. دست و پایم می‌لرزید. با عجله نقل‌ها را از کیفم درآوردم. سعید را هم دیدم، خودِ خودش بود، همان طور شاخ شمشاد، ماه داماد و رعنا. تصدقش رفتم. از این احساس گر گرفتم. هول کردم و تمام نقل‌ها را یکباره روی سرش پاشیدم. سعیدم در حال عبور بود. نقل‌ها لابه لای موهای حجیم و فرفری‌اش گیر کردند. ناگهان، باتق و توقِ سُر خوردن نقل‌ها روی تابوت به خود آمدم. هر نقلی که به زمین پرت می‌شد، ضربه‌ای بر سرم کوفته می‌شد.

این‌کتاب با قیمت ۷۸ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5282436 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نشر 27 بعثت دفاع مقدس جنگ تحمیلی ادبیات دفاع مقدس خانواده شهدا محرم 1400 حسینیه مهر تازه های نشر ترجمه رونمایی کتاب برنامه سوره انتشارات شهید کاظمی معرفی نشریات تجدید چاپ عاشورا امام حسین ع کتاب جایزه ادبی انتشارات سروش نقل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه

یک دادگاه در فلسطین اشغالی، امروز چهارشنبه حکم داد که صباح عبدالسلام خواهر اسماعیل هنیه از زندان به بازداشت خانگی فرستاده شود.

به گزارش مشرق، با گذشت چند هفته از شهادت فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله صهیونیست‌ها به غزه، دادگاه شهر اشغالی «بئرشبع» حکمی تازه علیه خواهر اسماعیل هنیه صادر کرد.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این دادگاه به آزادی او از زندان و انتقالش به بازداشت خانگی حکم داد.

سیزدهم فروردین بود که خبر بازداشت صباح عبدالسلام ۵۷ ساله، خواهر اسماعیل هنیه توسط نیروهای اسرائیلی منتشر شد.

رژیم صهیونیستی علت بازداشت او را «همکاری و ارتباط با فعالان حماس و اقدامات تحریک‌آمیز» خواند. به گفته صهیونیست‌ها، در خانه او در النقب، اسناد، وسایل ارتباطی و موارد مشکوک به «نقض جدی امنیتی» شناسایی شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • ببینید | خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از استادِ شهید مرتضی مطهری
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد