Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@01:21:08 GMT

رفاه، معیشت و رضایت کارکنان همواره در اولویت است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۱۱۵۸

رفاه، معیشت و رضایت کارکنان همواره در اولویت است

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری با بیان این مطلب و با اشاره به برخی مطالب نادرست منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر عدم پرداخت حقوق کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت:  این اداره کل بدلیل انتقال حجم زیادی از نیروهای طرحی اداره کل راه و شهرسازی بدلیل ادغام چند معاونت داخلی بوده که پرداخت حقوق و رفاهی آنان همواره بعنوان یکی از برنامه‌های اصلی تیم مدیریتی اداره کل بوده و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حقوق‌ نیروهای طرحی تا خردادماه پرداخت و حواله حقوق تیرماه و مرداد نیز به جهت جمع بندی معوقات احکام جدید بصورت یکجا صادر، امضا و در اختیار بانک برای واریز در حساب کارکنان قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی همچنین در خصوص نیروهای شرکتی نیز یادآور شدند: نیروهای شرکتی یا حجمی از طریق قرارداد نگهداری با پیمانکار بخش خصوصی در حال خدمت و فعالیت بوده که این روند از سالیان قبل و از زمان اداره راه و ترابری اسبق جریان داشته است.

وی اضافه کرد: تعداد این نیروها ثابت و از سنوات قبل بعنوان نیروی راهداری فعالیت دارند و تعداد آنان براساس اشل  سازمانی ثابت بوده و صرفا افزایش نفرات به صورت فصلی و در بازه های زمانی متفاوت برای انجام امور راهداری زمستانی ‌و راهداری و راهسازی امانی انجام می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: حقوق خرداد نیروهای شرکتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی نیز تامین و در مرحله پرداخت و صدور حواله بوده و رایزنی با مقامات استانی و سازمانی برای تامین حقوق تیرماه در اسرع وقت نیز درحال انجام است.

شکری با قدردانی از پیگیری رسانه‌ای در خصوص حقوق کارکنان یادآور شد: در برخی مواقع تعدادی از رسانه‌های به صورت یک طرفه نسبت به انتشار اخبار گاها ناثواب و صحیح اقدام می نمایند که شایسته است برای بیان صحیح مطالبات مخاطبانشان و نتیجه بخش بودن آن از متولیان امر پیگیری‌های لازم را داشته باشند که تیم مدیریتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همواره در خدمت عزیزان اصحاب رسانه برای پاسخگویی به سوالات، انتقادات و شبهات احتمالی است.

46

کد خبر 1545550

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی حمل و نقل عمومی حقوق و دستمزد کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر

مدتی پیش شهروند خبرنگار ما با ارسال تصویری از کانال آب که بدون حفاظ در حاشیه جاده اراک - سلفچگان رها شده بود ابراز نگرانی کرد و درخواست رسیدگی داشت.

با پیگیری‌های انجام شده این مشکل برطرف شد و حفاظی برای کانال آب قرار داده شد و ترمیم و بهسازی این بخش از جاده به همت مسئولان صورت گرفت.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از این اقدام ابراز خرسندی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - مرکزی

بیشتر بخوانید:

نگرانی رانندگان از وجود کانال بدون حفاظ در کنار جاده اراک - سلفچگان + تصویر

قبل از قرار دادن حفاظ برای کانال آب

بعد از ترمیم و قرار دادن حفاظ برای کانال آب

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل