Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با صدور حکمی «حمیدرضا سلیمانی فارسانی» را به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان‌ها منصوب کرد.

در بخشی از حکم سلیمانی آمده است:

 

در دوران تحول قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها با محوریت تبدیل زندان به "آموزشگاه نیکی ها"؛ برنامه ریزی علمی و مبتنی بر دانش سازمانی برای ایجاد اشتغال مولد، پایدار و هدفمند به عنوان رکن اصلی اصلاح و تربیت مبتنی بر سند تحول قوه قضاییه و سایر اسناد بالادستی؛ تمرکز بر اشتغال حداکثری مددجویان با پرهیز از هرگونه اقدام نمایشی و آمارسازی و تذکر این نکته که اشتغال هدفمند باید بتواند کسب درآمد منطقی برای خانواده زندانی در ایام حبس و فعالیت سالم اقتصادی پس از آزادی را ضمانت نماید که در این عرصه مهارت آموزی مبتنی بر الزامات فضای کسب و کار و اقتضائات روز جامعه نقش حیاتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای مصوبات و سیاست‌های شورای راهبری اشتغال سازمان؛ پایش دقیق نتایج اشتغال برای هرمددجو و تاثیر آن بر فرآیند‌های اصلاح و تربیت با کمک دفتر امور فرهنگی و تربیتی و دفتر آموزش و پژوهش و همکاری با دفتر اقدامات حمایتی جهت ایجاد اشتغال خانواده زندانیان؛ از جمله انتظارات است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه سازمان زندان ها سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد

محمد پورکیانی به‌عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، طی حکمی از سوی عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، محمد پورکیانی به‌عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام منصوب شد.

پورکیانی سابقه سرپرستی و دبیری فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی را در کارنامه دارد.

ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را تحریم کرد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود