Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@06:56:12 GMT

نفت برنت به پایین ۷۰ دلار سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۱۲۰۰

نفت برنت به پایین ۷۰ دلار سقوط کرد

قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه در پی نگرانیها نسبت به سقوط تقاضا برای سوخت در چین، بیش از یک درصد کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت با ۷۵ سنت معادل ۱.۱ درصد کاهش، به ۶۹ دلار و ۸۴ سنت در هر بشکه رسید. بهای نفت آمریکا با ۷۶ سنت معادل ۱.۱ درصد کاهش، به ۶۷ دلار و ۶۸ سنت در هر بشکه رسید.

آمار نشان داد برخلاف انتظارات، رشد تولید کارخانه ای و خرده فروشی چین در ژوییه ضعیف شد که تحت تاثیر موج جدید شیوع ویروس کرونا و پیامدهای سیل بر فعالیت تجاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوین وونگ، تحلیلگر بازار شرکت "سی ام سی مارکتس" در سنگاپور گفت: ضعف بهای معاملات احتمالا ناشی از آمار ضعیفتر از حد مطلوب منتشره در چین بود که مصرف کننده بزرگ نفت است. در کل قضیه پیک رشد جهانی سخت شده است.

در ژاپن که چهارمین واردکننده بزرگ نفت جهان است، بسیاری از تحلیلگران رشد اقتصادی ملایم در سه ماهه جاری را پیش بینی می کنند زیرا تجدید محدودیتهای اضطراری برای مقابله با افزایش آمار ابتلا روی هزینه مصرفی تاثیر منفی خواهد گذشت.

موسسه مودیز اعلام کرد انتظار داریم رشد تولید ناخالص داخلی ژاپن در سه ماهه سوم تحت فشار بماند زیرا هزینه و تولید در بحبوحه اختلالات ناشی از پاندمی، در کشمکش خواهد ماند.

بر اساس گزارش رویترز، آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد رشد تقاضا برای نفت در ژوییه معکوس شد و نرخ رشد تقاضا تا پایان سال ۲۰۲۱ به دلیل شیوع نوع شدیدا مسری کرونای دلتا و افزایش ابتلا به کووید ۱۹ آهسته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قيمت نفت کرونای دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس

 تصویر غم‌انگیزی در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که بسیار مردم ایران را ناراحت کرده است.

کاربری با انتشار این تصویر در توییتر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراش است را فاش کرد و نوشت: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»

منبع: برترین‌ها

tags # قیمت دلار ، تورم سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس