Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اگر این روزها برای واکسیناسیون خود یا بستگانتان به مراکز بهداشت سطح شهر تبریز مراجعه کرده باشید، شاهد تجمع بیش از حد و اختلال در روند روند تزریق واکسن کرونا بوده اید، موضوعی که در شرایط کنونی و خیز موج سهمگین پنجم نگرانی های جدی را در خصوص سلامت شهروندان و البته احتمال ابتلای افراد حاضر در این مراکز موجب شده است چرا که علاوه بر مشکلات موجود در روند واکسیناسیون، متاسفانه حتی خود شهروندان نیز از رعایت پروتکل های ساده ای چون رعایت فاصله فیزیکی و یا استفاده صحیح از ماسک نیز غفلت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر و فیلم های ارسالی به خبرگزاری فارس حاکی از تجمع نامتعارف شهروندان تبریزی در مراکز تزریق واکسن کروناست، هر چند بسیاری از این افراد از طریق سایت وزارت بهداشت برای دریافت واکسن نام نویسی و نوبت گیری کرده اند و یا برای دریافت دوز دوم به این مراکز مراجعه می کنند، اما در موارد متعدد نیز شاهد حضور افرادی هستیم که حائز هیچ یک از این شرایط نیستند و برای تزریق واکسن اصرار دارند.

در پیگیری های فارس در خصوص دلایل این موضوع مشخص شد که عدم وصول واکسن در چند روز گذشته و کمبود آن دلیل اصلی اختلال در فرآیند واکسیناسیون در این شهر بوده است به گونه ای که مرکز بهداشت شهرستان تبریز امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرده است که با توجه به عدم وصول واکسن، فرآیند واکسیناسیون امروز دوشنبه ۲۵ مرداد به طور موقت متوقف شده و مراکز تجمیعی امکان ارائه خدمت در این خصوص را نخواهند داشت و بر همین اساس از شهروندان خواسته شده تا با توجه به شیوع گسترده دلتا کرونا و نرخ بالای ابتلای آن، از مراجعه به این مراکز و ازدحام در آنها خودداری کنند.

طبق اعلام مرکز بهداشت تبریز پیگیری‌های جدی برای تأمین واکسن مورد نیاز و ادامه واکسیناسیون در روز سه شنبه در حال انجام است و حتی اگر محموله های واکسن شبانه نیز به تبریز برسد، روند واکسیناسیون بلافاصله از روز آینده ادامه خواهد یافت که نتایج آن به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/60015

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز واکسیناسیون بهداشت خبرگزاری فارس فارس تبریز پروتکل های بهداشتی کرونا دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.

محمدی، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه، مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

اراذل و اوباش قمه بدست در تبریز زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری و زمینگیر شدن ۲ نفر از اراذل و اوباش قمه بدست با تیراندازی پلیس خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متاسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و ماموران برای حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنها شلیک و هر ۲ متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد