Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@12:27:27 GMT

قیمت هویج تا ۲۰ روز آینده کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۲۴۴۱

قیمت هویج تا ۲۰ روز آینده کاهش می‌یابد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان اصفهان با بیان اینکه هویج مورد نیاز کشور فقط در شهر اقلید تولید شده که پاسخگوی افزایش تقاضا نیست، گفت: محصولات جدید کشت شده در این شهر تا ۲۰ روز آینده به بازار رسیده و قیمت این محصول کاهش می یابد.

نوروز علی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با افزایش قیمت هویج اظهار کرد: تمامی هویج مورد نیاز کشور در شهر اقلید فارس کشت می‌شود که اکنون با توجه به افزایش تقاضا برای این محصول، پاسخگوی نیاز بازار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون در اقلید کشت جدید صورت گرفته که تا ۲۰ روز آینده به بازار می‌رسد، بنابراین قیمت هویج نیز طی سه هفته آینده کاهش یافته و هویج به وفور در کشور توزیع خواهد شد.

در تعطیلات پیش رو مشکلی برای تأمین میوه نخواهیم داشت

رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان اصفهان با بیان اینکه میوه و سبزی برای ایام تعطیلات پیش رو به طور کامل تأمین شده است، اظهار کرد: در این ایام مشکلی از نظر تأمین میوه وجود نخواهد داشت و تعطیلات اختلالی در روند توزیع این محصولات ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا، با شدت گرفتن شیوع کرونا مصرف آب هویج و سیب تا چندین برابر افزایش یافته است، به نحوی که تنها در هویج درخواست‌ها به ۳ برابر رسید. بر این اساس قیمت عمده هر کیلوگرم هویج در میادین تا ۲۰ هزار تومان هم بالا رفت.

کد خبر 514991

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هویج ميوه میوه و تره بار قیمت میوه و صیفی میدان میوه و تره بار اصفهان نرخ میوه بازار میوه و تره بار مصرف ميوه ها و سبزيجات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

‌محمد قویدل ‌۱۰ اردیبهشت ماه به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت این هفته اظهار کرد: در این هفته پیش‌بینی شده که بالغ بر ۳۷۰۰ برنامه در سطح مدارس، مناطق و استان برگزار کنیم که مهم‌ترین برنامه زنگ سپاس معلم خواهد بود.

وی افزود: این برنامه روز ۱۱ اردیبهشت در سراسر استان در همه مدارس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی نیز جزو دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حضور معلمان نمونه استانی در برنامه ملی و اجرای چند برنامه متنوع برای فرهنگیان در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی دیگر برنامه‌های هفته معلم استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان بر اساس متوسط استانی در حال حاضر ۵.۲ متر مربع است، تصریح کرد: در بهمن و اسفندماه سال گذشته ۸۰۰ کلاس درس را مورد بهره برداری قرار دادیم که سبب شد سرانه شهرستانی نیز به میزان استانی برسد.

قویدل گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده نیز بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان پیش‌بینی شده که‌ این عدد و سرانه آموزشی ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو