Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@10:58:26 GMT

شیائومی Mi 11T؛ تولد یک پرچمدار جذاب

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۲۶۳۲

شیائومی Mi 11T؛ تولد یک پرچمدار جذاب

فرارو- پس از موفقیت گوشی های پرچمدار سری Xiaomi Mi 10T در بازار، شرکت چینی شیائومی بنا به ادعای افشاکنندگان مطرح دنیای فناوری قصد دارد تا سری جدیدی با نام Mi 11T را جانشین آن ها کند که با مشخصات قابل توجهی همچون صفحه نمایش 120 هرتزی، دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی و موارد دیگر عرضه خواهد شد.

به گزارش فرارو، سال گذشته و در ماه اکتبر، شیائومی گوشی های پرچمدار Xiaomi Mi 10T و Mi 10T Pro با تراشه اسنپدراگون 865 را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه های گذشته شایعات زیادی درباره جانشین این سری منتشر شد اما اخیراً گزارشی به بیرون درز کرده که نشان می دهد سازنده چینی در حال کار بر روی گوشی های هوشمند جدیدی با نام Mi 11T و Mi 11T Pro است که به احتمال زیاد به عنوان پرچمدارهای جدید سری T شیائومی راهی بازار خواهند شد. این درز اطلاعات جدید توسط یک افشاکننده مطرح در شبکه اجتماعی توئیتر با شناسه کاربری Xiaomiui صورت گرفت که مشخصات کلیدی Mi 11T را برای ما فاش کرده است.

این نشت نشان می دهد که گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11T که به بازارهای جهانی و هند وارد می شود، با رمز Amber شناخته می شود. نسبت تصویر صفحه نمایش این گوشی 20: 9 خواهد بود که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد و از یک تراشه قدرتمند مدیاتک پشتیبانی می کند. گوشی جدید شیائومی برای عکاسی، از یک ماژول دوربین سه گانه در عقب شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B، یک لنز عریض Sony IMX355 و یک دوربین تله مکرو که دارای زوم 3 برابر است، استفاده می کند.

گفته می شود که نسخه ای از همان دستگاه با نام Redmi K40 Ultra نیز در چین عرضه می شود. این دستگاه با نام رمز Agate ، دارای صفحه نمایش با نسبت تصویر 20: 9 است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. این دستگاه مجهز به تراشه MediaTek است و دارای دوربین سه گانه است که دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ، لنز واید Sony IMX355 و دوربین تله مکرو با زوم 3 برابر است.

این نکته شایان ذکر است که گوشی هوشمند جدید Xiaomi Mi 11T با شماره مدل جهانی 21081111RG اخیراً در یک سایت گواهینامه اندونزیایی مشاهده شد. از آنجا که گفته می شود این گوشی قرار است به عنوان یک رقیب جدی برای گوشی هوشمند OnePlus Nord 2 راهی بازار شود، به احتمال زیاد از چیپست Dimensity 1200 بهره می برد زیرا گوشی وان پلاس نیز چنین تراشه ای دارد. به گزارش فرارو، موضوع دیگر این است که سری Mi 10T مجهز به پنل LCD 144 هرتز بود اما نشت اخیر نشان داد که مدل های جدید Mi 11T دارای پنل های OLED 120 هرتزی هستند. در مورد تاریخ عرضه این دستگاه جدید اطلاعاتی در دست نیست اما احتمالاً چون مدل های جدید شیائومی ابتدا در چین به صورت رسمی معرفی می شوند، به احتمال زیاد سری Mi 11T در اکتبر وارد بازار جهانی و هند خواهند شد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی شیائومی شیائومی Mi 11T

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است

آیت الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم وحدت و مقاومت را در جهان بشریت به اهتزازدر آورده، اظهار داشت: ابتدا باید اشاره ای به تقریب در جمهوری اسلامی داشت، چرا که وحدت و تقریب سند بزرگی برای ایران اسلامی به عنوان پرچم دار تقریب و عمل کننده به حرف است و ما این مسئله را در وعده صادق مشاهده کردیم.

 امام جمعه سابق بندرعباس، افزود: نکته ای که جهان بشریت و مردم ایران اسلامی باید بدان توجه داشته باشند این است که تنها کشوری که تقریب را فریاد می زند جمهوری اسلامی است که بعد از امام عزیز، امروز به دست رهبر فرزانه انقلاب می باشد.

این عالم شیعه پیرامون مسئله فلسطین و اولویت اول جهان اسلام، اذعان داشت: امام راحل(ره) از ابتدا مسئله فلسطین را در اولویت جهان اسلام قرار داده است؛  بنده خدمت مرحوم آیت الله تسخیری(ره) سفری به کنیا داشتیم امام جمعه کنیا می گفت، ارادت ما به امام(ره) از آنجا بیشتر شد که فلسطین را مسئله اول جهان اسلام قرار دادند.

نماینده سابق ولی فقیه در استان هرمزگان، عنوان کرد: ملت های مسلمان با آمدن در خیابان ها و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و زنده باد فلسطین موجب شدند تا اسلام در جهان امروزی به این نقطه برسد و فلسطین کنونی قدرتی بر علیه استکبار جهانی و غزه قهرمان افتخار آفرین شود.

 وی خاطر نشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: " إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا" تا سختی نباشد راحتی نیست؛ به طور قطع ملت مظلوم فلسطین و خصوصا غزه پیروز خواهند بود چراکه بعد از هر سختی و مقاومت، راحتی خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب به طور مکرر حمایت های بی دریغ خویش را اعلام کرده اند، مردم غزه انشاالله راهشان را ادامه می دهند، چراکه پیروزی قطعا با آنها خواهد بود و امیدواریم فرزندان اسلام در اقصی نقاط عالم ریشه فساد را بخشکانند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی