Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:57:09 GMT

هشدار جدی این استقلالی به سرخ ها

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۲۹۶۴

هشدار جدی این استقلالی به سرخ ها

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوازی پیشکسوت استقلال در ارتباط با عملکرد پدیده در فصل گذشته گفت:

همه می‌دانند که تیم ما سال قبل با چه مشکلاتی روبرو بود. پدیده با جدایی بسیاری از بازیکنان تاثیرگذارش مواجه شد و در این شرایط کار بسیار سخت شد چون باید بازیکنان جدید را با یکدیگر هماهنگ می‌کردیم از طرفی مشکلات مدیریتی هم در تیم تاثیر منفی گذاشت و شرایط سختی را تجربه کردیم اما به مرور زمان وضعیت بهتر شد و همین موضوع باعث شد تا بتوانیم در چند هفته پیاپی نتایج بهتری را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نوازی ادامه داد:

متاسفانه شرایط پدیده طوری بود که سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی فقط روی مسائل فنی تمرکز نداشت و برای حل مشکلات تیم کارهایی انجام می‌داد که وظیفه سرمربی نیست با این حال او زحمت کشید تا شرایط تیم بهتر شود و البته مسئولان استانی و شهری هم پای کار آمدند و آنها هم نهایت تلاش خودشان را به خرج دادند تا پدیده وضعیت بهتری پیدا کند.

محمد نوازی در خصوص احتمال تغییرات مدیریتی در پدیده و اینکه گفته می‌شود شاید دوباره فرهاد حمیداوی مالکیت باشگاه را برعهده بگیرد تصریح کرد:

مسئله مهم این است که هر فردی که در پدیده مسئولیت قبول می‌کند این باشگاه نباید مشکلات فصل گذشته را دوباره تجربه کند. به هر حال حق مردم استان خراسان این است که تنها نماینده آنها در لیگ برتر با بهترین شرایط ممکن در مسابقات حاضر شود و از لحاظ مالی یا امکانات مشکلی نداشته باشد. امیدوارم فصل آینده شرایط طوری باشد که سرمربی تیم دیگر دغدغه‌ای جز مسائل فنی نداشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر تیم فوتبال پدیده مشهد لیگ برتر محمد نوازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری انا، نیما نکیسا بعد از شکست ذوب اهن مقابل استقلال اظهار کرد: تماشاگران بازی لذت بخشی را دیدند و استقلالی ها خیلی زحمت کشیدند که خودشان را به قهرمانی نزدیک کنند.این برد مبارک استقلالی ها

وی افزود: تیم من هم خیلی زحکت کشید و تلاش کرد.مهم این است که مردم یک فوتبال قشنگ دیدند.

خبرنگاری گفت عملکرد گلر تیم شما چگونه بود که نکیسا گفت: عالی. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • تصاویر بارش ماهی از آسمان یاسوج؟
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی