Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@20:48:30 GMT

◄ اجرای طرح محدودیت تردد در جاده های اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۳۱۶۱

◄ اجرای طرح محدودیت تردد در جاده های اصفهان

تین نیوز الهام ندیمی :

اصفهان- سرهنگ  اصغر زارع در تشریح این خبر بیان داشت: برابر با مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان ، طرح ممنوعیت و محدودیت های تردد در جاده های استان اصفهان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز وی افزود: خودروهای با پلاک بومی حق خروج از استان و خودروهای با پلاک غیر بومی حق ورود به استان را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه اصفهان ادامه داد: ورود به شهرهای دارای جاذبه گردشگری که به صورت شهرستانی منع سفر شده نیز ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد می شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: خودروهایی که طرح ممنوعیت و محدودیت کرونایی را رعایت نکنند نه تنها توسط دوربین ها بلکه توسط همکاران ما در نقاط استقراری اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ زارع با اشاره به اینکه این طرح از روز یک شنبه 24 مرداد ماه آغاز شده  از شهروندان خواست ، همکاری لازم را با ماموران پلیس راه داشته باشند و به جهت شکست این ویروس منحوس ، حفظ سلامت خود و سایر هموطنان ممنوعیت ها و محدودیت ها را رعایت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محدودیت تردد تردد جاده ای گردشگري ستاد مقابله با کرونا پلیس راه استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی

به گزارش «تابناک»، سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم. 

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران