Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری تبریز، با اشاره به تعطیلی سراسری پنج روزه، تاکید کرد که این تعطیلی، وقفه‌ای در برنامه‌های خدماتی و پاکسازی شهر ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مظفر سلیمانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: مطابق وظایف و تکالیفی که شهرداری در تصمیمات ستاد مقابله با کرونا عهده‌دار شده‌، حوزه‌های اداری، مراجعه‌های حضوری، برنامه‌های تجمعی، مراکز عمومی، پارک‌ها و بوستان‌ها و سایر برنامه‌ها و مراکزی که احتمال ویروس گسترش در آن‌ها مطرح باشد، تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال تاکید کرد: برنامه‌های خدمات شهری، طبیعتاً تعطیل‌بردار نیست و همکاران خدماتی بنده در بخش‌های مختلف تنظیف و فضای سبز، مطابق شیفت‌بندی و با رعایت توصیه‌های بهداشتی، در سطح شهر حضور فعال دارند.

سرپرست شهرداری تبریز، افزود: با توجه به حضور گروه‌ها و دستجات عزاداری و توزیع نذورات در طول شبانه‌روز، فعالیت نیروهای تنطیف و پاکبانان، شدت گرفته و این عزیزان، پس از پایان دستجات، تا پاسی از شب، فعال هستند.

سلیمانی با اشاره به احتمال تغییرات جوی و بارش باران در روزهای آتی، گفت: تجمع زباله‌ها و ظروف یکبار مصرف در آبروها و جوب‌ها، قطعاً می‌تواند مشکل‌ساز باشد و ترافیک شبانه را شدت ببخشد.

وی با تاکید بر همراهی و همکاری هیئات و دستجات، خاطرنشان کرد: با توجه به تراکم ماسک‌ها و ظروف یکبار مصرف، مدیریت نذورات و همچنین تذکر بانیان و مدیران هیئت‌ها، می تواند نقش موثر در تسریع برنامه‌های خدماتی داشته باشد.

بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و در جهت مدیریت خیز پنجم بیماری در کشور، تعطیلی سراسری از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل اعلام شده‌است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق بخشنامه ارسالی مدیرکل امور موزه‌ها، تاسوعا و عاشورای حسینی، ۲۸ صفر، رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، سالگرد قیام ۱۵ خرداد و ۲۵ شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی ابنیه تاریخی تحت پوشش این وزراتخانه در سراسر کشور تعطیل است.

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد اماکن تاریخی تحت پوشش شهرداری نیز روز شنبه تعطیل است.

فرماندار کاشان گفت: بناهای تاریخی کاشان ازساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه پذیرای گردشگران خواهند بود و همه بناهای تاریخی در روز شنبه تعطیل است.

کد خبر 6095049

دیگر خبرها

  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟