Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمد آقاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰۴ نفر در هفته گذشته در آذربایجان غربی بر اثر کرونا فوت شدند و ظرفیت بیمارستانهای استان کاملا پر شده و تخت اورژانس مختص بیماران مشکوک به کرونا نیز در استان اشباع از بیماران است.

وی بیان کرد: برای ارائه خدمات سریعتر به همه بیماران، بخش سرپایی راه اندازی شده است و مقرر شده تا افرادیکه مشکلاتشان حاد نیست ویزیت و داروی خود را دریافت و در منزل دوران نقاهت و قرنطینه را سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۷۰ تخت به ظرفیت تخت اورژانس بخش کرونایی بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه افزوده شده است، گفت: مقرر شده تا تمام بیمارستانهای استان در این زمینه همکاری و بیماران کرونایی را پذیرش کنند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: از شهروندان استان درخواست می شود تا پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند.

آقا پور گفت: با توجه به اینکه رعایت پروتکلها با عادی انگاری و بی توجهی مواجه است افزایش تختهای بیمارستانی نیز برای کنترل این اپیدمی کارساز نخواهد بود.

وی افزود: ویروس دلتا کرونا به سرعت در آذربایجان‌غربی در حال گسترش بوده  و سرعت ابتلا نیز به سه یا چهار روز کاهش یافته است که شرایط حادی برای استان به ویژه شهر ارومیه فراهم کرده است.

آقاپور با اشاره به رعایت پروتکلهای بهداشتی در آیینهای ماه محرم، گفت: توصیه می شود همه عزاداران، هیات ها، منبری‌ها و مداحان ضوابط ستاد ملی کرونا را رعایت کنند، چرا که اگر همین مقدار مراقبت و کنترل هم سست شود، فاجعه‌ای بزرگ پدید خواهد آمد.

به گزارش ایرنا، بی تفاوتی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک با وجود افزایش ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی مشهود است که این روند، روزهای بدی را برای استان متصور خواهد بود.

برای جلوگیری از افزایش بیش از پیش مبتلایان و بستری شدگان، رعایت موارد ایمنی و بهداشتی مهمترین اقدامی است که باید مورد توجه همه مردم به ویژه جوانان قرار گیرد.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی واکسن کووید 19 ارومیه پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی واکسن کووید 19 ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.   افزایش ۲ برابری سطح زیر کشت کلزا در آذربایجان غربی شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه محکومیت مشاور املاک متخلف در ارومیه شهروند خبرنگار؛ جاده نیمه تمام روستای بابا احمد چالدران افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

دیگر خبرها

  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته