Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

صمد مرفاوی درباره نگرانی هواداران استقلال از وضعیت نقل‌وانتقالات تیم‌شان و سایر مسائل مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*تنها چند روز از بازی فینال جام حذفی گذشته است و نباید عجله کرد. مهم این است که استقلال سرمربی دارد و مدیریت نیز طبق لیست فرهاد مجیدی بحث مذاکرات را انجام می‌دهد. نقل‌وانتقالات مشکلات خاص خودش را دارد و به این راحتی‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صد در صد در لیست مجیدی بازیکنانی هستند که با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و گرفتن رضایت‌نامه آنها کار آستانی نخواهد بود.

*در مورد بحث جدایی قایدی باید بگویم هر بازیکنی پیشرفت کند و خواهان زیادی داشته باشد، سعی می‌کند بهترین راه را برای خودش انتخاب کند. قایدی با استقلال قرارداد دارد و نظر کادر فنی است که آیا اجازه جدایی او را می‌دهد یا نه. مدیریت به تنهایی نمی‌تواند تصمیم گیرنده باشد.

*ماجرای تنش‌هایی مانند محمود فکری و فرهاد مجیدی دردی از استقلال دوا نمی‌کند. اینکه کسی صحبت کند و دیگری جواب بدهد، چه دردی از استقلال دوا می‌کند؟ مهمترین مسئله برای استقلال برنامه ریزی هدفمند برای آینده است. در گذشته هر اتفاقی افتاده، تمام شده است و از الان باید به فکر راه حلی برای آینده موفق استقلال بود. کاری نکنیم که دوباره پس از یک فصل دیگر علیه یکدیگر موضع بگیریم.

*استقلال جام ندیده نیست و قرار هم نیست دیگر جام نگیرد. پرویز مظلومی می‌گوید اگر بتوانم کاری انجام دهم، این کار را خواهم کرد، مجیدی هم گفته اگر ما نباشیم چه کسی قرار است به استقلال کمک کند، این حرف‌ها دلایل خوبی است که همه می‌خواهند به استقلال کمک کنند. برای منِ استقلالی فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی تیم باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال صمد مرفاوی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!

 
به گزارش تابناک به نقل از اطلاعات آنلاین، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره نظارت بر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در قانون اهداف وزارت ورزش، این وزارتخانه ناظر بر کلیه فعالیت فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها است. ما یک قانونی داریم قانون تاسیس باشگاه‌ها و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت و صدور پروانه باشگاه‌ها و مقررارت آن را در اختیار وزارت ورزش قرار داده است. حتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم باید هر ۳ سال یک بار باید تمدید پروانه کنند. ما در این جا یک نظارت قانونی داریم. در وهله دوم درباره مقررات فیرپلی مالی و ما سپردیم به فدراسیون‌ها و ما حضور کارشناسی داریم. پرسپولیس و استقلال به تنهایی ارزش ندارند و در جمع لیگ ارزش دارند.

 وی افزود: انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالتی نداریم. انتخاب این افراد با خودشان است. درباره انتخاب اعضای هیات مدیره حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند تا باشگاه‌ها به سرانجام برسند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند، اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم