Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» عبدالجلال ایری در تشریح جلسه روز دوشنبه ( ۲۵ مرداد ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: محمدمهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جلسه کمیسیون سوابق و برنامه‌های خود را برای مدیریت وزارت ارشاد ارائه کرده و سپس مورد بحث و بررسی نمایندگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اقای اسماعیلی معتقد است که ساختار فعلی وزارت ارشاد ضعیف شده که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و تقویت شود، از طرفی رویکرد جوانگرایی و تدوین برنامه مجزا برای هر استان از نقاط قوت وی بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر پیشنهادی وزارت ارشاد همچنین به تغییر ساختار فعلی حوزه های فرهنگی و هنری و حذف نگاه قطبی به مسائل فرهنگی و ورزشی و حرکت بر مسیر انقلاب اسلامی و تدوین برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت حوزه سبک زندگی اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در ادامه جلسه اعضای کمیسیون عمران مجلس مطالبات، دغدغه‌ها و پیشنهادات خودشان را در خصوص نبود برنامه واحد و جامع فرهنگی در کشور و انتقال فرهنگی بین نسلی مطرح کرده و سپس به موضوع تقویت صنعت نشر کشور اشاره کردند که این موضوع از جمله موارد مورد تاکید وزیر پیشنهادی نیز بوده چرا که وی معتقد بود باید با استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت نشر به خودکفایی رسیده و این صنعت را ملی کنیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: رأی اعتماد عبدالجلال ایری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!

به دلیل خرابی مهر هیات رسیدگی به موسسات و‌مراکز فرهنگی، از حدود ده روز گذشته موسسات برای صدور و تمدید مجوز با مشکلات عدیده مواجه شده اند.   به گزارش عصر خبر؛ طبق قانون موسسات و مراکز فرهنگی هرگونه تغییرات ‌و‌ تصمیمات موسسات و مراکز فرهنگی باید به مهر وزارت ارشاد  ممهور باشد و سپس برای ثبت به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود.    جهت اطلاع وزارت ارشاد: ساخت مهر زیر دوساعت  سفارش آنلاین

  فرآیند ساخت مهر که کمتر از یک ساعت طول می‌شود بیش از ده روز است که در وزارت ارشاد طول کشیده است.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه