Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از حضور حسین امیر عبداللهیان و سید جواد ساداتی نژاد در نشست امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش برنا،  حجت الاسلام حسن نوروزی روز دوشنبه پس از نشست اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی با سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اظهار کرد: ساماندهی وزارت جهاد کشاورزی، تحول در حوزه مدیران جهادی و واردکننده، افزایش حفاظت از اراضی کشاورزی، مبارزه قاطع و جدی با زمین‌خواران بزرگ، گسترش دامداری‌های خرد، آبزیان و طیور، توسعه پرورش کرم ابریشم، زنبور عسل و موارد مختلف کشاورزی، کشت گیاهان گلخانه‌ای از جمله اولویت‌هایی بود که نمایندگان در نشست با ساداتی‌نژاد مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس اظهار کرد: همچنین اعضای کمیسیون اجرا و عملیاتی کردن بندهای مختلف قانون برنامه ششم توسعه در حوزه کشاورزی، منابع ملی و دامداری، قیمت‌گذاری کالاهای تولید شده توسط کشاورزان و دامداران و صادرات و واردات کالاها در هنگام نیاز، واردات گندم، جو و نهاده‌های دامی و کنترل و توزیع آنها به درستی در میان دامداران را از جمله اولویت هایی دانستند که باید وزیر جهاد کشاورزی آینده مورد توجه جدی قرار دهد.

 تحول در حوزه مدیریتی و تقویت وضعیت دامداران و کشاورزان 

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس یازدهم گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی هم ایجاد معاونت اجرایی و کشاورزی در وزارتخانه، ایجاد تحول در حوزه مدیریتی ادارات جهاد کشاورزی، تقویت وضعیت دامداران و کشاورزان، صادرات کالاهای آنها و در صورت نیاز واردات و همچنین ایجاد تحول در حوزه واردات را از جمله برنامه‌ها و اولویت های خود بیان کرد.

نوروزی همچنین از حضور حسین امیر عبداللهیان در نشست این کمیسیون خبر داد و گفت: در نشست با وزیر پیشنهادی امور خارجه مواردی مانند افزایش ارتباط و تجارت با کشورهای همسایه، تقویت کریدور شمال و جنوب و چین، ترکمنستان و ایران، رایزن‌های اقتصادی، دقت در انتخاب سفیران، ارتباط خوب با کشورهای همسایه به ویژه شرقی‌ها و همسایگان را مطرح کردند.

وی اضافه کرد: وزیر پیشنهادی امور خارجه هم در این نشست تقویت مراودات با همسایگان و تقویت مناسبات فرهنگی با کشورهای اسلامی و همسایه را از جمله اولویت های خود عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس قانون واردات جهاد کشاورزی کشاورزی امور خارجه تجارت ترکمنستان کشورهای اسلامی حسن نوروزی حسین امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی تحول در حوزه ساداتی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی