Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره‌کل استاندارد تهران ضمن هشدار به همو طنان در خصوص توجه به عدم استفاده از این شیر، با شرکت شیر پگاه تهران برخورد و مراتب را مطابق قانون پیگیری خواهد کرد.

 

به گزارش پول نیوز، شیر فرادما، مطابق استاندارد، شش ماه تاریخ مصرف دارد و در این مدت باید شکل اولیه خود را حفظ کند؛ درحالیکه بازرسان استاندارد شیرفرادمای ۲۰۰ سی سی پگاه تهران که دوفاز شده بود، با شماره سریال ۱۶/۱۷۵۰۵ به تاریخ تولید ۲۴ تیر ۱۴۰۰ و انقضای ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰، در سطح بازار مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره‌کل استاندارد تهران ضمن هشدار به هموطنان در خصوص توجه به عدم استفاده از این شیر، با شرکت شیر پگاه تهران برخورد و مراتب را مطابق قانون پیگیری خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شیر شیر فاسد استاندارد مصرف شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی/ بارندگی در تهران و ١٢ استان

به گزارش خبرآنلاین از کانال چند ثانیه،اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: فردا در آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، زنجان و تهران بارندگی در حد هشدار نارنجی خواهیم داشت.

در اردبیل و گیلان علاوه بر بارش، با کاهش دما مواجه خواهیم بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903263

دیگر خبرها

  • کتاب جدید بهمن پگاه راد رونمایی می شود
  • جلوگیری از صادرات هرگونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • شماره‌گذاری این خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • لشکرگاه افراسیاب در کدام نقطه تهران بود؟
  • تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟
  • لزوم تشکیل یک نهاد برای تأیید صلاحیت سخنرانان/ چالش ارز؛ ‌ همه منتظر اقدام و عمل دولت
  • تهرانی‌ها هشدار امروز هواشناسی را جدی بگیرند
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • هشدار نارنجی هواشناسی/ بارندگی در تهران و ١٢ استان