Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس از حضور وزیران پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، نفت، راه و شهرسازی و تشریح برنامه های خود در جلسه امروز (دوشنبه) این کمیسیون خبر داد.

به گزارش برنا، روح‌الله نجابت با تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اظهار داشت: وزیران پیشنهادی ارشاد، صنعت، معدن و تجارت، نفت، راه و شهرسازی امروز میهمان کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: نکته اصلی در تعامل با وزیران پیشنهادی این است که آنها پیشنهادهای عملیاتی و قابل سنجش بدهند که ما  بتوانیم وظیفه نظارتی را دنبال کنیم.

نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس شورای اسلامی درمورد سید رضا فاطمی‌ امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزیر پیشنهادی مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید جدی بر مردمی کردن حوزه‌های تولید، حمایت از تولید، پشتیبانی تولید و مانع‌زدایی دارد و برنامه‌های وی در حمایت از صادرات محصولات داخلی و حمایت از تولید داخلی به نظر منطبق بود.

وی به حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و بیان کرد: این وزیر پیشنهادی هم تاکید جدی بر ارتباط با اقشار مختلفی که حوزه مسوولیت وزارت فرهنگ و ارشاد است، از جمله هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب رسانه را دارد که از توانایی و سابقه کار وی به نظر می‌رسد می تواند این مهم را انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با یادآوری حضور جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نفت هم ۲ قول جدی داد، نخست رساندن صادرات نفت به میزان مطلوب و اینکه تا جایی که امکان دارد از خام‌فروشی ممانعت کند و برنامه‌های جدی در این حوزه دارد و اینکه پوشش گازرسانی را بیش از چیزی که درحال حاضر است حتی در نقاط دوردست دنبال کند.

نجابت با اشاره به حضور رستم قاسمی گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حسب ماموریت‌های جدی که وجود دارد و تاکیدی که در ساخت مسکن است قول جدی در حوزه ساخت مسکن داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معدن راه و شهرسازی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای رهبر معظم انقلاب حمایت از تولید فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و ارشاد اصحاب رسانه نفت صادرات نفت پوشش مسکن مجلس یازدهم وزرای دولت سیزدهم رای اعتماد مجلس به دولت سیزدهم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور وزیران پیشنهادی وزیر پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در آیین پایانی ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در قسمت جمع بندی مطرح کردیم باید به چند موضوع به صورت ویژه توجه شود؛ اول اینکه گفت و گوهای فرهنگی بهترین راه حل برای حل منازعات منطقه‌ای و جهانی است.

به گزارشگزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی اظهار کرد: دومین بحث مورد تاکید این بود که گفت و گوهای فرهنگی نباید پشت میزها و در داخل جلسات و محصور در اتاق‌ها و سالن‌های همایش باشد، گفت و گوهای فرهنگی باید به راه حل میدانی منجر شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: مشکلاتی را در دنیا می‌بینیم از جمله مسائلی که در غزه رخ می‌دهد آزار دهنده هستند دنیای غرب حتی در دانشگاه‌ها که محل گفت‌وگوهایی علمی، فرهنگی و آموزشی است اجازه دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم را نمی‌دهد و حتی به شهروندان خود رحم نمی‌کند؛ براساس این مسائل باید نظام گفت و گوی فرهنگی بازسازی نوین شود؛ بازسازی براساس کمک به حل مسائل و حقیقت.

وزیر فرهنگ گفت: امروز حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است، حقیقت، کودکان و زنانی هستند که در فلسطین با ددمنشی به خاک و خون کشیده می‌شوند ولی هیچ کس در مجامع جهانی و بین المللی کار مؤثری انجام نمی‌دهد.

وی افزود: با استفاده از این فرصت توقعاتمان را مطرح کردیم و اعلام کردیم گفت‌وگوهای فرهنگی نمی‌تواند به ظلم، ستم و فجایع انسانی بی اعتنا باشد؛ وقتی نشستی عنوان فاخر گفت‌وگوهایی فرهنگی را یدک می‌کشد باید بتواند به مشکلات و مسائل با صراحت و نه با انفعال و بیان جملات دوپهلو بپردازد.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه امیدوارهستیم گفت و گوهایی که مطرح شد فرصتی باشد برای توجه بیشتر به حقیقت، گفت: جمهوری اسلامی ایران در میان دولت‌ها خیلی دست پری ندارد چراکه خیلی از دولت‌ها در گفت و گوهای خصوصی اعلام هم‌بستگی می‌کنند ولی در سخنگاه ها دچار محدودیت‌ها و رودربایستی با قدرت‌های حاکم بر جامعه جهانی می‌شوند و امیدوار هستیم این وضعیت به زودی تغییر یابد.

کد خبر 750191

دیگر خبرها

  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور